Algemene Auto/Motor-sport thread (Indycar, WRC, FE, MXGP, etc.)

ik vind die attack mode activation setup ook maar random ze. ik heb er al veel erger zien missen, en toch attack mode krijgen

Aarrgghh, kak ! Klote dat ie zijn attack mode verpestte... Anders was t wrs binnen. K lees idd ook net dat ie geen WEC gaat rijden, suckt wel neig voor hem. Maar ik denk (en hoop) dat ie dit jaar nog een aantal races in de Indycar gaat rijden voor Arrow McLaren om dan vanaf volgend jaar full time daar te gaan rijden.

Mercedes toch echt wel (absurd) sterk. 1 & 2. De concurrentie keek ernaar en ... overwon verloor ..

mja, vorig jaar was Mercedes hier ook sterk. De Vries is daarna wel kampioen geworden, maar enkel in Valencia nog een race gewonnen.

ik vind die attack mode activation setup ook maar random ze. ik heb er al veel erger zien missen, en toch attack mode krijgen
Blijkbaar moet je niet alleen over die 2 lijnen rijden om attack mode te activeren, je moet het ook nog eens handmatig activeren ook. Wanneer precies weet ik niet. Voordat je over de eerste lijn rijdt ? Tussen de 2 lijnen ? Of misschien zelfs na de 2de lijn ? Het laatste alvast niet volgens mij dus moet het 1 van de andere 2 zijn. Misschien is Stoffel gewoon vergeten de knop in te duwen dat hij zijn attack mode wil activeren.
Ik vind die attack mode een heel mooi iets. 2 keer tijdens een race is misschien wat te weinig, maar ik vind het systeem veel mooier dan het DRS systeem bij F1. Maar dat activeren er van zou beter moeten kunnen. Ik weet niet direct hoe maar dat systeem van over die 2 lijnen te rijden vind ik niet zo denderend.

En het zijn niet de lijnen die tellen.
Op sommige circuits liggen die sensoren inderdaad een heel stuk binnen de lijnen.

Ik denk dat Stoffel effectief gewoon de eerste heeft gemist. Zat toch minder kort tegen de muur dan anderen leek mij.

De Vries wel een gelukje. Voor hetzelfde geld knalt die vol de muur in tijdens die schuiver in Q en is zijn auto niet klaar voor R.

DS wel zwaar tegenvallend.

Leuk einde in Daytona. Duel in GTD Pro in de laatste ronde, Vanthoor verliest de controle vlak voor de algemene leider in de laatste chicane :lol:

gelukkige geen crash, mar Vanthoor is wel zijn 2de plaats kwijt.

Gisteren won Herlings nog een voorbereidingswedstrijd in Spanje, vandaag heeft hij op training zijn voet geblesseerd. Dus weer geen ideale manier om richting de WK opener te gaan binnen 3 weken in Matterley Basin. Hem kennende zal hij wel present zijn, maar hoe dikwijls heeft hij dit voor naar aanloop van het nieuwe seizoen? :sarcastic:

t maakt het seizoen toch steeds iets spannender :unsure: 😃
Lijkt erop dat het heel spannend zal worden dan, want hij is ondertussen geopereerd aan meerdere breuken in zijn linkervoet. Ze vrezen voor een herstel van enkele weken tot zelfs maanden. Matterley Basin en Mantova mist hij waarschijnlijk en ook Argentinië (20 mrt) zou te snel komen. Smets hoopt op een sneller herstel, twee weken gips en daarna beginnen aan herstel...
Zijn val gebeurde trouwens tijdens een fotoshoot in Spanje, vreemde val wel.

Lijkt erop dat het heel spannend zal worden dan, want hij is ondertussen geopereerd aan meerdere breuken in zijn linkervoet. Ze vrezen voor een herstel van enkele weken tot zelfs maanden. Matterley Basin en Mantova mist hij waarschijnlijk en ook Argentinië (20 mrt) zou te snel komen. Smets hoopt op een sneller herstel, twee weken gips en daarna beginnen aan herstel...
Zijn val gebeurde trouwens tijdens een fotoshoot in Spanje, vreemde val wel.

Toch ne val met serieuze gevolgen dan. Maat van me had filmke al doorgestuurd :D herlings en pre-season is echt geen goede combinatie 😅

Toch ne val met serieuze gevolgen dan. Maat van me had filmke al doorgestuurd :D herlings en pre-season is echt geen goede combinatie 😅
Die gevolgen zouden zelfs Cairoli terug in de picture brengen! Er duiken geruchten op dat hij Herlings voorlopig zou vervangen.

Mercedes toch echt wel (absurd) sterk. 1 & 2. De concurrentie keek ernaar en ... overwon verloor ..
Porsche pakte gisteren de dubbel in Mexico, met 9s voorsprong. Mercedes ergens in het pak.
dus hoe sterk ze waren in Saudi Arabie, zegt niks over de rest van het seizoen.

Porsche pakte gisteren de dubbel in Mexico, met 9s voorsprong. Mercedes ergens in het pak.
dus hoe sterk ze waren in Saudi Arabie, zegt niks over de rest van het seizoen.
Enig idee wat Stoffel heeft gedaan de laatste ronde?

Zat vrij goed. En ging er in de laatste ronde 3 ingehaald hebben en plots zit die 16de ofzo...

die is 12de geworden?
maar Wehrlein heeft voor een extra ronde gezorgd (hij kon ook moeilijk anders) door met 1s te gaan over de S/F te rijden, waardoor de officiele tijd niet rond was, en de extra lap pas nà de volgende ronde kon gegeven worden. ik denk dat daardoor wel een aantal wagens met energy problemen zullen gezeten hebben

Knarf heeft gelikk hoor. Stoffel hing rond P8 en door dat extra rondje waar de Porsches voor zorgden waren er plots 3 die voor Stoffel hingen die niet genoeg energie meer hadden om aan de finish te raken Daardoor zou Stoffel rond P5 gefinisht zijn. Maar plots hing Stoffel op P16, geen idee wat er gebeurd is. Waarschijnlijk zich weer aan de kant laten drummen. Hij is een geweldig piloot, maar veel te braaf voor FE.

Terug
Bovenaan