Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar moet je niet alleen over die 2 lijnen rijden om attack mode te activeren, je moet het ook nog eens handmatig activeren ook. Wanneer precies weet ik niet. Voordat je over de eerste lijn rijdt ? Tussen de 2 lijnen ? Of misschien zelfs na de 2de lijn ? Het laatste alvast niet volgens mij dus moet het 1 van de andere 2 zijn. Misschien is Stoffel gewoon vergeten de knop in te duwen dat hij zijn attack mode wil activeren.ik vind die attack mode activation setup ook maar random ze. ik heb er al veel erger zien missen, en toch attack mode krijgen
En het zijn niet de lijnen die tellen.ik vind die attack mode activation setup ook maar random ze. ik heb er al veel erger zien missen, en toch attack mode krijgen

Lijkt erop dat het heel spannend zal worden dan, want hij is ondertussen geopereerd aan meerdere breuken in zijn linkervoet. Ze vrezen voor een herstel van enkele weken tot zelfs maanden. Matterley Basin en Mantova mist hij waarschijnlijk en ook Argentinië (20 mrt) zou te snel komen. Smets hoopt op een sneller herstel, twee weken gips en daarna beginnen aan herstel...t maakt het seizoen toch steeds iets spannender![]()
![]()
Lijkt erop dat het heel spannend zal worden dan, want hij is ondertussen geopereerd aan meerdere breuken in zijn linkervoet. Ze vrezen voor een herstel van enkele weken tot zelfs maanden. Matterley Basin en Mantova mist hij waarschijnlijk en ook Argentinië (20 mrt) zou te snel komen. Smets hoopt op een sneller herstel, twee weken gips en daarna beginnen aan herstel...
Zijn val gebeurde trouwens tijdens een fotoshoot in Spanje, vreemde val wel.
herlings en pre-season is echt geen goede combinatie 
Die gevolgen zouden zelfs Cairoli terug in de picture brengen! Er duiken geruchten op dat hij Herlings voorlopig zou vervangen.Toch ne val met serieuze gevolgen dan. Maat van me had filmke al doorgestuurdherlings en pre-season is echt geen goede combinatie
![]()
Porsche pakte gisteren de dubbel in Mexico, met 9s voorsprong. Mercedes ergens in het pak.Mercedes toch echt wel (absurd) sterk. 1 & 2. De concurrentie keek ernaar en ...overwonverloor ..
Enig idee wat Stoffel heeft gedaan de laatste ronde?Porsche pakte gisteren de dubbel in Mexico, met 9s voorsprong. Mercedes ergens in het pak.
dus hoe sterk ze waren in Saudi Arabie, zegt niks over de rest van het seizoen.