algemene discussie | PlayStation

Ha! Uitgerekend gisteren LiS:True Colors Ultimate Edition zien staan in sale en opgepikt omdat daar LiS 1 bijzat...

Wat is het nut van zoiets op het internet te gooien ? Kunnen ze niet eerst dat fatsoenlijk testen voor ze die onzin op het internet gooien. Waarschijnijk door mijn leeftijd (oud :laugh:) heb ik met niet laten opjagen en de ps5 gewoon recht laten staan, al speel ik niet veel op dit moment.
Mensen zo opjagen voor niets, ze moesten daar boetes op zetten.
clickbait uiteraard
hoe meer mensen klikken hoe meer inkomsten, dag van tegenwoordig ligt men niet wakker of het correct is of niet

clickbait uiteraard
hoe meer mensen klikken hoe meer inkomsten, dag van tegenwoordig ligt men niet wakker of het correct is of niet
Ja snap het dat mensen geld willen verdienen maar toch niet ten koste van anderen.
Daarom dat er hoge boetes op zouden moeten staan voor het in het slecht daglicht stellen van een product

Voor mij persoonlijk zijn er 2 negatieve zaken aan deze controller:
  1. Battery life. Op IGN en in andere review schrijven ze +-5,5 uren. Ik neem nu ruim 6-7 uren want ik zet de haptic feedback uit bij games zoals cod. Maar persoonlijk blijft dit toch ondermaats als je dit gaat vergelijken met zijn concurrent de Xbox elite series 2 controller. Deze haalt makkelijk 30-40 uren. Ok niet iedereen speelt 5-6 uren aan 1 stuk maar er zijn evengoed mensen die dat in het weekend wel doen. De oplossing kan zijn: koop een langere oplaadkabel en steek deze dan in tijdens het gamen. Maar dat is toch niet echt een waardige oplossing voor een controller die je 240 euro gaat kosten? Dit punt kan ook puur aan mij liggen daar ik het gewoon ben om een langere batterij duur te hebben van mijn Xbox elite 2 controller. Ik heb ook een PS5 digital in huis en om tijdens een dagje gamen te kunnen blijven verder gamen heb ik speciaal een extra controller aangekocht.
  2. Ik vind het spijtig dat ze geen 4 triggers hebben geïnstalleerd op de achterkant van de controller. Die 4 triggers, die je wel bij de xbox controller hebt, gebruik ik wel degelijk tijdens games zoals COD. Nu goed, dit is natuurlijk weer mijn persoonlijke mening. Ik kan me voorstellen dat dit voor mensen die nooit met een Xbox elite controller hebben gespeeld al als een ferme upgrade aanvoelt.
Met die 2 bovenstaande punten toch wat in twijfel om deze controller al direct op day one te kopen.

De DualSense Edge is sinds vandaag beschikbaar. Iemand die hem gekocht heeft?
Moest die accu beter zijn dan de Dualsense had ik die gekocht puur daarvoor.
Maar steken nog wel wat zaken tegen, dat er maar 2 back buttons zijn bv.

Bij Xbox heb ik de A,B,X en Y daarop. Voor PS dus X,O,vierkantje en driehoekje.
Dan hoef ik nooit van de rechterstick af te gaan.
Ik zou dat sowieso al missen moest ik dan nu naar 2 buttons gaan.

Die PDP lijkt mij wel een goede controller.
Is wat verlaat in release, ik denk door de Edge dat ze nog niet mochten releasen.

Ik vind de Xbox sticks layout ook wel fijner en dat kan ik bij deze ook nog eens kiezen.
Dat is voor mij dus nog een mooie extra alhoewel dat niet per se nodig zou zijn voor mij.

Ah dus deze is officieel geliscenseerd voor ps5 ook? Waar blijft nacon met hun versie dan?
Die Nacon heb ik ook lang op gehoopt.
2 van op PS4 gehad eerst die Evolution en dan Revolution denk ik.

Weet niet meer hoe de namen juist waren, maar was na een tijdje een upgrade van de eerste die ik had.
Bij de 2de waren die back buttons een stuk beter, kon je beide knoppen met 1 vinger bedienen omdat die aan elkaar hingen.

Die had ook de Xbox layout. :support:
Maar ik vrees ervoor, op heden kan ik nog altijd niks van plannen ervoor vinden dus...

Als ik die Victrix heb kan ik eventueel wel mijn bevindingen eens laten weten.

Zijn zo'n Nacon/Victrix controllers eigenlijk de prijs waard?

In MP kan ik dat mss nog ergens verstaan maar in SP maakt dat toch geen hol uit?

Zijn zo'n Nacon/Victrix controllers eigenlijk de prijs waard?

In MP kan ik dat mss nog ergens verstaan maar in SP maakt dat toch geen hol uit?
Mijn mening, voor nacon dan, ja, hangt ook af welke versie, ik zweer bij de v2 voor ps4, v3 heeft zulke slechte triggers voor mij dat ik hem toen teruggebracht heb en weer ingeruild. Is wel ondertussen al een controller op leeftijd, daarmee dat ik graag iets nieuws zou willen zien van nacon, evt. zonder die haptic feedback die ik toch 90 percent van de tijd niet gebruik.

Is vooral de algemene feel en ergonomie van de trigger die het doet voor mij, en ook customizable knoppen, gebruiksgemak en bekabeld. Betere knoppen, die knoppen op ps5 controller zitten te diep in de controller verborgen, die nacons zijn meer geaccentueerd vind ik... Dat en de 2 sticks die naast elkaar staan op de ds5, zo onnatuurlijke stand vind ik.

Nu ik fifa op ds5 speel gaat mijn quick response ook naar omlaag, als ik nog eens ps4 boot met nacon, dan loopt het als een trein.

Dus TL DR:

Ja het maakt zeker en vast iets uit

Terug
Bovenaan