PS5 and PS4 System Software Updates release globally today
Variable Refresh Rate support is coming to PS5 in the months ahead.
blog.playstation.com
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blog.playstation.com
ik dacht dat VRR er al in zat, niet dus.![]()
PS5 and PS4 System Software Updates release globally today
Variable Refresh Rate support is coming to PS5 in the months ahead.blog.playstation.com
blog.playstation.com
firmware of middleware moet altijd vanuit software aangesproken worden op de juiste manier, wellicht hebben ze dat voor de veiligheid optioneel gemaakt voor die ene (of vele) developers die de output/frame buffers e.d. niet gebruiken zoals ze moeten gebruikt worden.Wel bizar dat het moet gepatcht worden in elke game en dat elke game er dus specifiek iets in zijn software moet voor voorzien. Begrijp daar niet alles van maar dit is toch een hardware feature die geregeld wordt door firmware normaal gezien?

Ja het is misschien niet slecht inderdaad. Het kan binnen de PS5 system software geforceerd worden op games die het niet officieel ondersteunen dus misschien werkt dat in 90% van de gevallen gewoon al goed.firmware of middleware moet altijd vanuit software aangesproken worden op de juiste manier, wellicht hebben ze dat voor de veiligheid optioneel gemaakt voor die ene (of vele) developers die de output/frame buffers e.d. niet gebruiken zoals ze moeten gebruikt worden.
uiteindelijk zegt dit voor mij dat de hardware/firmware/middleware/OS (aka PS5) wel goed gedisgned is, want hoe losser die dingen gekoppeld zijn van de software, hoe beter. Is maar een gevoel, natuurlijk.
? Mail gehad ofzo ?Sony is blijkbaar 14 dagen gratis extra ps plus aan het rondstrooien? Mijn abonnement hebben ze toch met 14 dagen verlengd vanuit het niets. En het ineens mijn verjaardag![]()
Ik heb hem net geupdate en kan nog ps+ games spelen., oon gedownloade games lukken.Zoals ik al gelezen heb kunnen mensen niet meer aan de PS+ games en kunnen ook niet meer online gamen na de update. Zijn er hier al mensen met hetzelfde probleem?
Ik heb de update nog niet uitgevoerd.
Ik heb problemen met FF XIVZoals ik al gelezen heb kunnen mensen niet meer aan de PS+ games en kunnen ook niet meer online gamen na de update. Zijn er hier al mensen met hetzelfde probleem?
Ik heb de update nog niet uitgevoerd.

? Mail gehad ofzo ?

So, what are they? According to Dealabs, April 2022's PS Plus games are:
- Hood: Outlaws & Legends (PS5, PS4)
- Slay the Spire (PS4)
- SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom Rehydrated (PS4)