algemene discussie | PlayStation

Inderdaad verdwenen. Een kwartier geleden stonden er nog 3 mogelijkheden (1j, 3m, 1m), nu nog enkel 1m. De 1Y kaartjes bij bol.com e.d. gaan verkopen gelijk zoete broodjes :D.
Jammer dat ik nog 2 jaar PS+ heb, anders kocht ik ook direct wel een paar jaar nu :).
Ik heb ook nog 2 jaar klopen en heb net via bol 3 jaar PS Now gekocht 😅

Dus ook in de extra bundel titels zoals death stranding, spider man miles Morales.

Niet slecht denk ik dan.

The new Extra and Premium tiers represent a major evolution for PlayStation Plus. With these tiers, our key focus is to ensure that the hundreds of games we offer will include the best quality content that sets us apart. At launch, we plan to include titles such as Death Stranding, God of War, Marvel’s Spider-Man, Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, Mortal Kombat 11, and Returnal.

Ik heb ook nog 2 jaar klopen en heb net via bol 3 jaar PS Now gekocht 😅

Ik zie overigens dat het via BOL.com direct een download-code is. Het zou me niet verwonderen dat zoiets aangeboden wordt via API rechtstreeks tussen reseller en Sony, en het dus maar een kwestie van uren/dagen is, eer je langs die weg ook niet meer kan kopen.
EDIT: ik vind zelfs niet direct resellers die dit als een kaartje verkopen. Dus de Mediamarkten en Game Manias verkopen in hun winkels enkel kaartjes voor PS+ lijkt het, niet voor PS Now. Dus dan zal het inderdaad een kwestie zijn van er heel snel bij te zijn als je nog PS Now wil.

Ik zie overigens dat het via BOL.com direct een download-code is. Het zou me niet verwonderen dat zoiets aangeboden wordt via API rechtstreeks tussen reseller en Sony, en het dus maar een kwestie van uren/dagen is, eer je langs die weg ook niet meer kan kopen.
Ja da's waar, maar momenteel is het wel nog te koop he :p

Ik koop zo dingen altijd daar.
De deal dat Sony zelf één keer per jaar doet om PS+ te verkopen aan €45 ipv €60 kun je daar bijna het hele jaar door doen.

€35.. Just saying... :p

Damn you. Ik was nog aan het twijfelen, maar nu kon ik het toch niet laten en heb ik er direct 4 gekocht :D. Hopelijk is da wa betrouwbaar :p. Ik ga er sowieso van uit dat ik die codes nog kan doorverkopen mocht ik me bedenken.
Ik twijfel nu nog of ik die codes op mijn account ga inwisselen (want ik heb sowieso nog 2 jaar PS+), of ze op de account van mijn zoontje zodat die vanaf juni dan ook alle PS+ voordelen heeft incl. cloud saves... Hmm, first world problem :p.

EDIT: codes kreeg ik wel direct, dus zal wel betrouwbaar zijn...

'k Heb 6 jaar gekocht. 3 via bol en dan nog maar eens 3 via cdkeys. Die 35 euro kunt ge echt niet laten liggen.
Heb nu PS+ tot september 2023 en PS Now tot eind maart 2028 🤣 (met de kans dus anderhalf jaar PS+ te verliezen).

Mijn PS now loopt normaal tot oktober denk ik, moest ik nu zo'n PS now kaartje kopen en activeren dan start het ook pas vanaf oktober veronderstel ik ?

NP all, khoop dat het werkt zoals bij Xbox destijd, CD Keys zelf is normaal wel te vertrouwen heb er zelf als PS+ cards gekocht vroeger als ook Keys voor bepaalde PC games en zelf Windows OS. Nog nooit problemen mee gehad, dus denk dat het nu ook wel zal werken. Khoop gewoon de PS woord houd en effectief kostenloos upgraden van PS Now naar PS+ Prem.

'k Heb 6 jaar gekocht. 3 via bol en dan nog maar eens 3 via cdkeys. Die 35 euro kunt ge echt niet laten liggen.
Heb nu PS+ tot september 2023 en PS Now tot eind maart 2028 🤣 (met de kans dus anderhalf jaar PS+ te verliezen).

Dus je hebt ze ook al ingewisseld dan ?
Ik heb nu wel mijn codes, maar weet nog niet direct wat ik er mee ga doen :D. 3 mogelijkheden:
* Ik wissel ze in op mijn eigen account, en dan zit ik ook met 2 jaar PS+ en PSNow tegelijk, en de vraag wat ze daarmee gaan aanvangen. Daarvan vrees ik ook een beetje dat ze inderdaad gewoon niets gaan doen, en ze dat nog altijd gewoon in PS+ Premium omzetten omdat Premium uiteindelijk niets anders is dan PS+ én PSNow vandaag.
* Ik wissel ze in op het account van mijn zoon, zodat hij dan vanaf juni ook de PS+ voordelen heeft, al is dat eigenlijk enkel Cloud Saves, want al de rest (PS+ games, online gamen...) kan hij momenteel delen met mijn PS+ abonnement.
* Ik bedenk me, en ik verkoop ze gewoon. Maar dan moet ik zien dat ik ze verkoop terwijl ze nog altijd genoeg waard zijn omwille van een 1:1 conversie in Premium :P.

Ik zit momenteel ook met GamePass Ultimate, waar ik ook bijna niets mee gedaan heb. Heeft me wel niet zoveel gekost omdat ik nog anderhalf jaar Gold Live kaartjes liggen had met een vervaldatum die al jaren voorbij was, maar die gelukkig nog werkten. Maar uiteindelijk ben ik wel in hoofdzaak een PlayStation gamer en doe bijna niets op PC of XBox (ben zelfs blijven steken op de 360).

Mijn PS now loopt normaal tot oktober denk ik, moest ik nu zo'n PS now kaartje kopen en activeren dan start het ook pas vanaf oktober veronderstel ik ?

Ja, wordt gewoon opgeteld bij wat je al staan had. Vandaar dat je jaren ver PS+ of PSNow kunt hebben. Ik zag op de PlayStation blog iemand met PS+ tot 2032 en PSNow tot 2026 🤣.

Zot, maar wel goed als ze woord
houden en wie PS now heeft effectief wordt omgezet naar premium voor de rest van de periode.

Ik kies voor PlayStation Plus Extra (tier 2 dus).
Laatste zeg me niets eigenlijk, kga die oude games toch niet spelen

Ik kies voor PlayStation Plus Extra (tier 2 dus).
Laatste zeg me niets eigenlijk, kga die oude games toch niet spelen

Maar de PSNow truuk van hierboven zorgt er wel voor dat PS+ Premium goedkoper kan zijn dan PS+ Extra...
Enkel bang afwachten of we inderdaad 1:1 krijgen voor de hele periode dat PSNow nog loopt.

Maar de PSNow truuk van hierboven zorgt er wel voor dat PS+ Premium goedkoper kan zijn dan PS+ Extra...
Enkel bang afwachten of we inderdaad 1:1 krijgen voor de hele periode dat PSNow nog loopt.
Als we de bog post mogen geloven, dan wel.

"PlayStation Now customers will migrate over to PlayStation Plus Premium with no increase to their current subscription fees at launch."

Terug
Bovenaan