Aan 1 TB doe ik niet meeSamsung 980 pro met een aftermarkt heatsink die compatibel is met de ps5, voor 180 euro zijde gesteld aan 1 tb (alle ik toch)

NU goed, ze hebben dat ook in 2TB.
Welke heatsink heb je? Linkje?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan 1 TB doe ik niet meeSamsung 980 pro met een aftermarkt heatsink die compatibel is met de ps5, voor 180 euro zijde gesteld aan 1 tb (alle ik toch)

Premium nemen wil ik liever niet.YouTube Premium.
Anders zal het redelijk complex worden, wat wsl niet uw bedoeling is.
Dit ga ik is bekijken, dank je.Pi-hole – Network-wide Ad Blocking
pi-hole.net
Hiermee kan je een soort adblocker installeren over je hele netwerk.
Ja, alle toestellen die op je netwerk zitten. (zowel kabel als wifi)Premium nemen wil ik liever niet.
Dit ga ik is bekijken, dank je.
Werkt dan op alle toestellen, via kabel en WiFi?
Ken er nier heel veel van, daarmee soms de stomme vragen.Ja, alle toestellen die op je netwerk zitten. (zowel kabel als wifi)
Dit installeer je op een raspberry pi. Deze kan je dan laten draaien en dat verbruikt niet zoveel.Ken er nier heel veel van, daarmee soms de stomme vragen.
Best installeren op pc dat 24/7 draait dan?
Ken er nier heel veel van, daarmee soms de stomme vragen.
Best installeren op pc dat 24/7 draait dan?
Aan 1 TB doe ik niet mee
NU goed, ze hebben dat ook in 2TB.
Welke heatsink heb je? Linkje?
https://tweakers.net/solid-state-dr...pj-Ehafb5IHgrOuLrMtjDA32GcqyweAk1j3B90Qb7H8QMIk wil nu toch een interne HDD kopen (met heatsink). Loop constant tegen de limiet aan en moet regelmatig games verwijderen.
Iemand aanraders? Staan er in promo?
Beide besteld, merci.
Ik zit met volgende ergernis.
Kinderen kijken vaak youtube via de ps4, nu zit daar om de 5 a 10 minuten die vervelende youtube reclame op, is er een manier om deze te blokken net zoals op pc?
Ze kijken via de youtube app.
Pi-hole kan geen YT ads blokkeren.Pi-hole – Network-wide Ad Blocking
pi-hole.net
Hiermee kan je een soort adblocker installeren over je hele netwerk.
neen kan geen kwaad, ge ga iets betere airflow hebben zelfs.hey, stomme vraag. Ik heb deze heatsink ook gekocht maar nu kan ik die slot niet terug sluiten met dat ijzer plaatje, kan dat kwaad?
Is dat feitelijk erbij, of vervangen, volgens mij erbij, dus hebt ge in totaal theoretisch meer dan 2 TB??Voila sie, 2TB erbij gestoken. Zal nu wel even voortkunnen zeker![]()
de ssd vanop PS5 is +- 667 GB, dus als er 2TB erbij steekt heb je 2,7 TB.Is dat feitelijk erbij, of vervangen, volgens mij erbij, dus hebt ge in totaal theoretisch meer dan 2 TB??

Wat hierboven dus staat. Zit erbij, dus telt op.Is dat feitelijk erbij, of vervangen, volgens mij erbij, dus hebt ge in totaal theoretisch meer dan 2 TB??
Pasten de SSD en heatsink goed in dat slot?Wat hierboven dus staat. Zit erbij, dus telt op.
Ja, maar slot gaat niet meer toe. Heatsink is te hoog. Op zich is dat niet erg, wordt het beter gekoeld.Pasten de SSD en heatsink goed in dat slot?