algemene discussie | PlayStation

Ps+ games zou volgens een leak (deal abs) :
  • Godfall (PS4/PS5)
  • Mortal Shell (PS4)
  • LEGO DC Super-Villains (PS4)

Intussen bevestigd, al krijg je van Godfall alleen de endgame. :thinking:

693d10b320df5fa150a0fcfa484ba339a62d7b8f.jpg

Inderdaad nogal vreemde versie van Godfall.
Ben wel blij met Mortal Shell omdat ik geen geld wil uitgeven aan een soulslike ( goede games natuurlijk, gewoon niet mijn ding) maar wel leuk om eens te proberen.
Lego DC Super Villains zegt genoeg :D Lego games gewoon tof om te spelen

Hier zal het enkel de lego game worden. Had Godfall wel willen proberen maar als het maar een flauw afkooksel is mogen ze het houden dan steek ik er geen tijd in. En een souls game is mijn ding niet, daarvoor frustreert het me teveel.

We zijn duidelijk stout geweest bij de Sony Sint.
Wat is me dat nu weer: een afkooksel van een game, alé zeg maar een demo.

Die is aangekondigd, maar sinds de onthulling van de controllers in maart is het stil.

Ik heb het nooit gekocht omdat ik bang dat ik motion sickness heb en het dan toch wel een iets te dure aankoop is.
Maar ik zou het echt eens willen testen en dan vooral moss, maar voor 1 game het aankopen vond ik wat gek

Is het nog de moeite om een vr nu aan te kopen, desnoods 2dehands, terwijl ik dit liever nieuw zou kopen ?

Ik heb het nooit gekocht omdat ik bang dat ik motion sickness heb en het dan toch wel een iets te dure aankoop is.
Maar ik zou het echt eens willen testen en dan vooral moss, maar voor 1 game het aankopen vond ik wat gek

Is het nog de moeite om een vr nu aan te kopen, desnoods 2dehands, terwijl ik dit liever nieuw zou kopen ?
Ik zou wachten

We zijn duidelijk stout geweest bij de Sony Sint.
Wat is me dat nu weer: een afkooksel van een game, alé zeg maar een demo.
de weg naar de endgame is gewoon onnozel, dus ik snap het wel dat ze ergens proberen het "beste" te tonen
en dan is de endgame ook niet echt deftig ... 4 mappen en steeds dezelfde quests doen *joy*

What a joke, die Godfall.

Mortal Shell eerder dit jaar met plezier gespeeld en geplatinumed (DLC staat nog op het programma). Nice als je zoals ik alles speelt voor de Souls itch, maar een goede gateway naar de Souls games voor mensen die (nog) niet into dit soort games zijn, gaat het vermoedelijk niet zijn.

Bloodborne GOTY Edition staat in de sales op dit moment, gewoon meteen daarvoor gaan en Mortal Shell claimen voor als je de smaak te pakken hebt. Good times!

What a joke, die Godfall.

Mortal Shell eerder dit jaar met plezier gespeeld en geplatinumed (DLC staat nog op het programma). Nice als je zoals ik alles speelt voor de Souls itch, maar een goede gateway naar de Souls games voor mensen die (nog) niet into dit soort games zijn, gaat het vermoedelijk niet zijn.

Bloodborne GOTY Edition staat in de sales op dit moment, gewoon meteen daarvoor gaan en Mortal Shell claimen voor als je de smaak te pakken hebt. Good times!
Had door de Elden Ring gameplay nog eens bloodborne geïnstalleerd. Met volle moed aan begonnen maar was weer snel gedaan 😅. Zelfs niet tot aan de eerste baas geraakt, die ik laatste keer wel gedaan had. Ik vind het niet erg dat het een moeilijk spel is en dan je voorzichtig moet zijn in combat maar dat die checkpoints zover uit elkaar liggen is er gewoon teveel aan voor mij.

Had door de Elden Ring gameplay nog eens bloodborne geïnstalleerd. Met volle moed aan begonnen maar was weer snel gedaan 😅. Zelfs niet tot aan de eerste baas geraakt, die ik laatste keer wel gedaan had. Ik vind het niet erg dat het een moeilijk spel is en dan je voorzichtig moet zijn in combat maar dat die checkpoints zover uit elkaar liggen is er gewoon teveel aan voor mij.

De hele introductie in Yharnam is brutal voor nieuwkomers, absoluut. Zodra je daar voorbij bent en je de mechanics onder de knie hebt, kan je de rest ook. De eerste (niet-optionele) boss is ook meteen een stevige skill check, maar er is een item dat je hiermee kan helpen.

Staan de setting en de vibe je aan? In dat geval, niet opgeven! In principe kan je voorbij alle enemies lopen. Had je de shortcut aan de eerste lamp al unlocked (de linkerpoort)? Zodra je de eerste boss encounter gehad hebt, kan je in de Hunter’s Dream levellen. Er is een NPC die je kan helpen met de eerste optionele boss. Voor nieuwkomers is de Saw Cleaver imo het meest allround wapen, trouwens.

Oh en, ga je Elden Ring spelen?

De hele introductie in Yharnam is brutal voor nieuwkomers, absoluut. Zodra je daar voorbij bent en je de mechanics onder de knie hebt, kan je de rest ook. De eerste (niet-optionele) boss is ook meteen een stevige skill check, maar er is een item dat je hiermee kan helpen.

Staan de setting en de vibe je aan? In dat geval, niet opgeven! In principe kan je voorbij alle enemies lopen. Had je de shortcut aan de eerste lamp al unlocked (de linkerpoort)? Zodra je de eerste boss encounter gehad hebt, kan je in de Hunter’s Dream levellen. Er is een NPC die je kan helpen met de eerste optionele boss. Voor nieuwkomers is de Saw Cleaver imo het meest allround wapen, trouwens.

Oh en, ga je Elden Ring spelen?
De setting staat me enorm aan, de hele vibe rond die game is gewoon top. Maar ik heb niet het geduld om 100x hetzelfde stuk te doen.

Die shortcut naar links heb ik nog niet unlocked nee. Had me de saw cleaver gepakt, dat ging redelijk goed. Ik ben doodgegaan na het campfire. Had die trol die daar op de deur zit te slagen gedood in enkele hits, gebruik makende van een item. Daarna ga ik daar naar boven waar er dan honden kwamen en ben ik dood gegaan. Helemaal opnieuw beginnen heel dat stuk 😐.

Zou eigenlijk graag de demon souls remake spelen maar dat is blijkbaar nog moeilijker dan bloodborne… Elden ring zal ik voor passen zolang ik de moed niet vind voor demon souls😅.

@gamer5 Ik kan me inbeelden dat het in het begin overweldigend is, maar in de praktijk kan je de run naar de eerste shortcut (of naar de eerste baas) in een halve minuut of minder doen. Later ga je met plezier terugkijken op die eerste struggles. Zodra je de eerste boss gezien hebt, kan je levellen met je Blood Echoes waardoor alles wat makkelijker zal worden.

Demon’s Souls is niet per se moeilijker. De eerste area is, net zoals bij Bloodborne, meteen alles in your face bij momenten, maar de bosses zijn een stuk makkelijker. Vanaf het begin (na de eerste boss) kan je zonder veel moeite een wapen vinden waarmee je het hele eerste deel van de game trivialiseert als je investeert in de juiste stats. In principe zijn alle Souls games zo moeilijk als je ze zelf maakt.

Vergeet niet dat je al deze games steeds co-op kan spelen, daar is niets mis mee! Ring the bell & may the good blood guide your way, dear hunter.

Terug
Bovenaan