algemene discussie | PlayStation

2de controller met R2 'kapot', weerstand volledig weg

Hier is er ook eentje gesneuveld, zelfde probleem. Rechtertrigger vanbinnen iets afgebroken of losgekomen, voelt nu heel zacht.
En via Sony zélf geen garantie, want natuurlijk nét langer dan een jaar. :cautious:

Nooit problemen gehad met een controller, nu kapot na amper een jaar. Zou toch niet mogen.

Hier is er ook eentje gesneuveld, zelfde probleem. Rechtertrigger vanbinnen iets afgebroken of losgekomen, voelt nu heel zacht.
En via Sony zélf geen garantie, want natuurlijk nét langer dan een jaar. :cautious:

Nooit problemen gehad met een controller, nu kapot na amper een jaar. Zou toch niet mogen.
Tip : ik probeer om de zes maanden van controller te wisselen ( als ze ergens in promo staan ) ik heb dan steeds garantie, en de koper van mijn controller ook nog 6 maand

Die psnow vind ik persoonlijk een ramp, sony titels komen erop na +- 1.5 jaar en staat veel rommel tussen.
grootste ramp van psnow is dat er nog altijd geen ps5 games of upgrades naar ps5 games op staan
i mean wtf is dat ... er zijn ps5 patches beschikbaar maar die kan je niet downloaden als je via ps now gaat

Ja, die controllers zijn een ramp bij Sony.
Gelukkig werken de mijne wel nog goed.

Bij de PS4 waren het de rubbers van de sticks die als boter wegsmolten. Gelukkig was dat in garantie.

Ik heb sinds drie weken nieuwe controller, maar mijn vrouw haar konijntjes lopen hier vrij gevolgd knuppeltje was lekker 😆

In dat geval…

Winkel waar je gekocht hebt contacteren, je hebt wettelijk 2 jaar garantie.

Heb mijn controller kunnen omruilen bij GM, de rechter trigger begon te driften zonder rede, let op je moet wel je kassaticket hebben, anders moeten ze via het hoofdkantoor de aanvraag doen en dat duurt enkele dagen.

Tot nu toe maar 1x mijn controller moeten omruilen.
Na 1 maand was de R2 knop 'defect', precies de veer dat stuk was vanbinnen;

Dus vanaf de release 1 controller dat defect was.

Persoonlijk voor mij geweldige maand.
Mss dat ik de TWD game wel eens op de VR probeer omdat ik wel TWD fan ben.
De Godfall editie zou maar ene povere editie zijn en enkel end-game content zijn.
We zien wel ...

Ja, die controllers zijn een ramp bij Sony.
Gelukkig werken de mijne wel nog goed.

Bij de PS4 waren het de rubbers van de sticks die als boter wegsmolten. Gelukkig was dat in garantie.
Amai, wa voor ne hete vent zedde gij dan wel nie :p weggesmolten zelfs.
Ik heb voorlopig ook nog geen problemen met mijn PS5 kaskes. Enkel een zacht 'squeek' geluidje als ik mijn directionals gebruik.

De x knop van mijn Dualsense blijft soms hangen, wat is de snelste manier om te ruilen over garantie ? [Komt van MM]

Laatst bewerkt:
Heb iets raar voor mijn originele controller werkt niet of amper nog in games, als ik in het ps menu ga werkt hij wel.
Heb hem al gereset en laatste update gegeven:thinking:

Terug
Bovenaan