Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een US account, kun je eventueel ook maken.Weet niet waar mijn vraag thuishoort, maar ik begin enorm gefrustreerd te geraken. Ik wil heel graag Shadow Man Remastered spelen op PS4, en dat is officieel uitgekomen op 13 januari, maar het lijkt onmogelijk om dat hier te kopen in de PSN store.
Wat kan de reden hiervoor zijn? Kan me zo moeilijk voorstellen dat ze zeggen "overal uitbrengen behalve in België". In storefronts van andere landen zie ik het staan maar kan ik het niet aankopen. Ik heb ook geen zin om te beginnen knoeien met mijn locatie enzo.
Die 250u is mijn totaalDamn, ga de game mss kopen voor de Switch, ik neem aan dat het een aanrader is?![]()
. Maar wel nog steeds 37u voor Disco Elysium. En een aanrader? Zeker en vast, voor mij misschien wel 1 van de beste games aller tijden! Als ik binnenkort nog eens een gaatje vind in mijn “games planning” ga ik nog een playthrough doen 
Maak een US account aan duurt echt 5 minuten, gebruik een nieuw email adres of gebruik een tweede, geef dan een random adres in uit us florida ofzo en google een MC donald in die regio en is zo gefixed, games kan je daar kopen en gewoon op uit BE account spelenWeet niet waar mijn vraag thuishoort, maar ik begin enorm gefrustreerd te geraken. Ik wil heel graag Shadow Man Remastered spelen op PS4, en dat is officieel uitgekomen op 13 januari, maar het lijkt onmogelijk om dat hier te kopen in de PSN store.
Wat kan de reden hiervoor zijn? Kan me zo moeilijk voorstellen dat ze zeggen "overal uitbrengen behalve in België". In storefronts van andere landen zie ik het staan maar kan ik het niet aankopen. Ik heb ook geen zin om te beginnen knoeien met mijn locatie enzo.
Mislezen, dacht 250 uur in dat spel. Komt Fysiek naar Switch btw moest ge interesse hebben.Die 250u is mijn totaal. Maar wel nog steeds 37u voor Disco Elysium. En een aanrader? Zeker en vast, voor mij misschien wel 1 van de beste games aller tijden! Als ik binnenkort nog eens een gaatje vind in mijn “games planning” ga ik nog een playthrough doen
![]()
Ah ok, ik wist niet dat ik die dan op mijn eigen account kon spelen. Merci voor de tips guys.Maak een US account aan duurt echt 5 minuten, gebruik een nieuw email adres of gebruik een tweede, geef dan een random adres in uit us florida ofzo en google een MC donald in die regio en is zo gefixed, games kan je daar kopen en gewoon op uit BE account spelen
blog.playstation.com
Ja prijzen verschillen soms, maar meestal is dat een combo met ps+ denk niet dat er veel op dat US account ps+ nemen.Ik heb Shadow Man succesvol kunnen downloaden met een US account
Nu ik die account heb, zijn daar nog voordelen aan verbonden? Goedkopere games, andere promo acties,...?
Hoe zit het met betalingen op een US account [kan je een kredietkaart gebruiken] ?
Nee, dat was wel effe irritant, credit card en zelfs paypal lukten niet, dus ik heb vouchers moeten kopen.Hoe zit het met betalingen op een US account [kan je een kredietkaart gebruiken] ?
gewoon 50 $ card kopen op amazonHoe zit het met betalingen op een US account [kan je een kredietkaart gebruiken] ?
Vandaag staat hij in de EU store aan 17.99€Ik heb Shadow Man succesvol kunnen downloaden met een US account
Nu ik die account heb, zijn daar nog voordelen aan verbonden? Goedkopere games, andere promo acties,...?
hoe is die trouwens heb die als kind ook veel gespeeld.Oh lolVandaag staat hij in de EU store aan 17.99€hoe is die trouwens heb die als kind ook veel gespeeld.

blog.playstation.com