algemene discussie | PlayStation

Mijn zoontje gebruik bij mij en bij zijn mama dezelfde login op de ps.
Kan ik van mijne ps5 de master maken?

Was deze morgen even aant gamen en toen ging hij online —> mijn game viel uit. Zou ik willen vermijden

Mijn zoontje gebruik bij mij en bij zijn mama dezelfde login op de ps.
Kan ik van mijne ps5 de master maken?

Was deze morgen even aant gamen en toen ging hij online —> mijn game viel uit. Zou ik willen vermijden
Staat er bij de mama een PS4 of PS5?
Ik vermoed een PS4? En het is vermoedelijk ook een PS4 game?

Je kan een “primaire” PS4 én PS5 hebben op dezelfde PSN-account, maar je kan een “PS4 game” maar op 1 console tegelijk spelen.

Uw PS5 zal dus waarschijnlijk al als primair staan, maar dit zal dus niets helpen als je dezelfde PS4 game tegelijk op je PS4 en PS5 wil spelen.

Zijn beide ps5’en
En andere games trouwens.
Hij meestal fortnite of fifa
Ik COD
Kan ik nakijken als mijne primair staat?
Mijne was eerst geregistreerd

Zijn beide ps5’en
Ik COD
De PS5 waar als eerste ingelogd is met de PSN-account zal als primair staan.

Voor de PS5 hebben ze de verwoording “primair” wat laten vallen en is nu verwoord als “Console delen en offline spelen op PS5-consoles”.

Ik verwijs je even door naar de Playstation FAQ voor alle informatie hieromtrent.

Wellicht nieuwe ontwikkelingen wat betreft PS.

Geruchten van merge of nieuw PS Plus + PS Now systeem worden sterker (om evt. te kunnen concurreren met Xbox game pass, en misschien ook wat geinspireerd op de Nintendo subscription service waarbij classics gespeeld kunnen worden). Evt. een PS Plus met verschillende modules of "paths".

Zou evt. aangekondigd worden op een speciale PS event met andere info zoals een GOW release date.

EDIT: ter verduidelijking, is nog niet bevestigd, dus speculatie.

Laatst bewerkt:
Kan 1 ps5 aan de kant met SPiderman en Fifa en controller. 660 euro. Wie kan ik er gelukkig mee maken?

Mediamarkt Brugge ophalen.

Je kan een “primaire” PS4 én PS5 hebben op dezelfde PSN-account, maar je kan een “PS4 game” maar op 1 console tegelijk spelen.

Dat klopt toch niet hoor. We hebben hier thuis zowel een PS4 als PS5, en ik heb al verschillende games multi-player gespeeld met mijn zoon elk op eigen console, terwijl het game dus maar 1x aangekocht is. Een van de grote voordelen van digitale aankopen trouwens.
Zijn beide ps5’en
Ik COD

Klinkt eerder alsof jullie dezelfde PSN account gebruiken ? Het is wel de bedoeling dat elke speler zijn eigen PSN account heeft he.
Als jij en je zoon elk een eigen PSN account hebben, dan zou wat jij beschrijft nooit mogen voorvallen en heeft zelfs niets te maken met welke console primary is of niet.

Dat klopt toch niet hoor. We hebben hier thuis zowel een PS4 als PS5, en ik heb al verschillende games multi-player gespeeld met mijn zoon elk op eigen console, terwijl het game dus maar 1x aangekocht is. Een van de grote voordelen van digitale aankopen trouwens.
Het betreft inderdaad maar 1 game tegelijk kunnen spelen op dezelfde PSN-account wat ik bedoelde. Misschien wat ongelukkig verwoord.

Terug
Bovenaan