Teknohol1c
Active member
Met het nuka world event dat bezig is heb ik ook al zitten denken om het nog es op te starten. ´t is al 2 jaar geleden, er zal al véél veranderd zijn.Heb me ook geamuseerd met fallout76 denk wss binnenkort nog eens spelen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met het nuka world event dat bezig is heb ik ook al zitten denken om het nog es op te starten. ´t is al 2 jaar geleden, er zal al véél veranderd zijn.Heb me ook geamuseerd met fallout76 denk wss binnenkort nog eens spelen
Zeer zeker. Zeker als je net met één van die spellen bezig bent.´t is leuk om te weten welke games er bij komen. Maar denk dat het ook handig is dat je wat op voorhand weet welke er gaan verdwijnen.
blog.playstation.com
Da werkt wel, maar met muis/en of toetsenbord gaat dat net iets makkelijker denk ik.Best eerst opzoeken of de games die je wil spelen, het wel toelaten. Planet Coaster ondersteunt muis & toetsenbord, al vond ik die eigenlijk best vlot spelen met controller. Tropico lijkt het niet te ondersteunen.
Yes kom maar langs. Zal direct omgeruild wordenIk heb een ps5 controller van mediamarkt van 1,5 oud met stickdrift probleem. Is mediamarkt niet verplicht om 2 jaar wettelijke garantie te geven?
Yes kom maar langs. Zal direct omgeruild worden
Amai?Ik kom net terug van mediamarkt Turnhout controller is opgestuurd geweest naar reparatie centrum. Moest hem terug gaan ophalen en ik krijg te horen Sony geeft maar 1 jaar garantie. Ik zei maar er is toch 2 jaar wettelijke garantie? Maar ze konden mij niet verder helpen.
Er was mij door mediamarkt in mail verteld dat ik de controller moest binnen brengen bij mediamarkt wetende hoe oud mijn controller was. Ik ben heel teleurgesteld.
Dus als iemand weet of dit nog opgelost kan worden mag je het mij vertellen.
Bij Amazon heb ik dit ook eens gemeld maar daar kon ik de controller enkel retourneren met de PS5. Enkel indien ik de controller apart had gekocht zou ik enkel de controller kunnen retourneren.PS5 is gekocht op 26-07-2021 het gaat om de ps5 controller die er bij was. Via mail wordt mij verteld dat ik naar mediamarkt winkel moet gaan wat ik gedaan heb. En vandaag krijg ik te horen Sony geeft maar 1 jaar garantie. Ik heb origineel kasticket laten zien toen ik deze binnen bracht.
Ik had ook niet verwacht dat hier moeilijk over gedaan ging worden.
Dit inderdaad. Apple doet dat ook standaard met al zijn producten: maar 1 jaar garantie. Maar in België (Europa) is de verkoper dan verplicht u dat tweede jaar aan te bieden.1 jaar fabrieksgarantie en het 2de jaar moet de winkel ervoor zorgen dat uw product kosteloos wordt hersteld of vervangen.
Ik heb onder tussen mediamarkt nog is gemaild en nu krijg ik bericht dat ik hem wel mag komen omruilen of terug betalen. Ze hadden mij wel die autoritten kunnen besparen want dat is voor mij 50 min rijden.Wettelijk heb je 2 jaar garantie. 1 jaar fabrieksgarantie en het 2de jaar moet de winkel ervoor zorgen dat uw product kosteloos wordt hersteld of vervangen. Dus Media Markt kan hem niet zomaar afwimpelen.