algemene discussie | PlayStation

Mijn neefjes hebben mijn PS4 al een aantal jaar overgenomen, maar ik ben wel nog familiebeheerder voor hun. Af en toe hadden ze mij nodig om hun paswoord of zo te resetten, allemaal geen probleem via mijn login op de PSN website dit te regelen.
Sinds vandaag kunnen ze niet meer online spelen omdat de familiemanager het privacybeleid en de servicevoorwaarden moet goedkeuren. Maar geen enkel idee waar ik die kan accepteren? Ik heb vandaag ook een mail ontvangen van die servicevoorwaarden maar ook daar geen link naar of knop om te accepteren.
Ik wil mijn reputatie als toffe nonkel niet verliezen!

Beetje vreemd dat je die controllers niet apart kan kopen. Je kinderen moeten het net eens laten vallen de eerste dag. Daar zit je dan hahahha

Ge moet maar geen lompe kinders hebben :p

Ik voel me aangesproken/beledigd nu :D. Net vandaag komt onze jongste hier binnen met een kapotte Quest 2 controller die hij laten vallen heeft :p. Gelukkig kun je die blijkbaar wel apart kopen rechtstreeks bij Meta. Kan me niet inbeelden dat Sony niet iets gelijkaardig zal doen.

Vandaag iets raars voorgehad met m´n PS5. Deze namiddag heb ik hem automatisch in slaapstand laten vallen.
Toen ik hem daarnet terug wou opstarten kwam er geen reactie. Het licht op de controller knipperde enkele malen om daarna weer uit te gaan. Nog een paar keer geprobeerd via de controller maar niks... Aanzetten met de knop op de console zelf gaf enkel de pieptoon maar er gebeurde niks. Meermaals geprobeerd zonder resultaat, diskdrive knop hetzelfde verhaal. Na enkele minuten probeer ik og eens op de controller en dan startte hij op. Wel kwam er het auto-repair scherm eerst op met de melding dat de console niet correct werd afgesloten :oink:

Legend of Dragoon en Wild Arms 2..... Zeer verleidelijk, maar dan koop ik ze gewoon à la carte. Mijn Plus essential upgraden zou ik in eerste instantie doen voor de ps1 classics te spelen, maar ze mogen nog een serieus tandje bijsteken op dat vlak.

Een vraag mij zoon is geschorst van PSN voor hoe of wat weet ik ook niet, krijgen melding dat we een mail gaan krijgen wat we dus nog niet hebben gekregen ( is nu al meer dan een uur).

Een vraag mij zoon is geschorst van PSN voor hoe of wat weet ik ook niet, krijgen melding dat we een mail gaan krijgen wat we dus nog niet hebben gekregen ( is nu al meer dan een uur).

Misschien voor het taalgebruik (sorry, kon het niet laten :p). Anyway, wat is je vraag nu eigenlijk ?

Terug
Bovenaan