algemene discussie | PlayStation

Dit weekend een maand PlayStation Plus voor 1 euro (Essential), 3 euro (Extra), 5 euro (Premium).
Alleen voor wie momenteel geen Plus heeft.

Heb je al Plus, krijg je 35% korting op een upgrade, 25% op een verlenging als ik het goed heb begrepen. 🧐

Actie nog tot 5 maart.
Volgens site nog tot 9 maart.
Anyway, ik heb de upgrade naar extra gedaan. Ik had nog essential tot juli 2024 en heb nu 34€ ipv 53€ betaald.
Ik wou nog eens Demon Souls, Returnal en Guardians of the Galaxy spelen en die tesamen in sale kwamen mij nog duurder uit dan de sub extra.
Merci voor de tip.

Volgens mij mij is het enkel upgrade, wou em verlengen, maar er was geen korting. Of ik doe iets fout

Volgens mij mij is het enkel upgrade, wou em verlengen, maar er was geen korting. Of ik doe iets fout
Ik had het ook zo begrepen uit @Goldrusher zijn post:

Heb je al Plus, krijg je 35% korting op een upgrade, 25% op een verlenging als ik het goed heb begrepen. 🧐

Zo rond Pasen komt er toch vaak ook kortingen op abbos dacht ik? Ik moet voor juli zien te verlengen, hopelijk met wat discount ergens

Laatst bewerkt:
Ik moet niet veel zeggen, want soms komt er bij fifa ook schunnige praat uit naar de tegenpartij. Al is het nu al even geleden en heb ik me leren inhouden (denk ik :ROFLMAO:)

Helpt ook wel dat mijn fifa account op mijn us account is, en dat ik daardoor enkel via console kan sturen en niet via de app, dan gaat het soms snel :p
Gij se ruigen das !!!!

Seg heeft iemand dit ooit al gehad dat op PS5 een game niet getracked wordt? Mijn trophies enzo wel, maar mijn time played en wanneer ik het laatste gespeeld hebt wordt gewoon niet geregistreerd bij Wo Long.

Jup. Hier heb ik dat bij harry potter. Volgens profiel amper 2u op de teller ! Uhum zeg da maar eens tegen men slaap tekort ! Voor de rest nog nooit gehad. Maar de laatste tijd ook veel errors in de party chat. Hmmzz

Ik heb hier vaak, sinds korte tijd pas, upload errors naar de cloud opslag, dan wilt hij de versie die op de console staat alsnog manueel laten syncen met die cloud. Visueel zijn deze bestanden even groot, dus weet niet echt waar het schoentje wringt (zelfde tijdstip ook nog eens)

Idem, geen korting bij verlengen.
Vorige week hier premium voor een jaar verlengd voor 89.99 ipv 120.
Wat ik niet kon was zakken naar extra en daar korting op krijgen. Dus heb nu een jaar premium voor de prijs van extra...

Ik heb hier vaak, sinds korte tijd pas, upload errors naar de cloud opslag, dan wilt hij de versie die op de console staat alsnog manueel laten syncen met die cloud. Visueel zijn deze bestanden even groot, dus weet niet echt waar het schoentje wringt (zelfde tijdstip ook nog eens)
Heb dit hier af en toe (speel wel niet vaak), maar toch al sinds een jaar geleden ofzo.

Ook een tijdje voorgehad. Nu al een +- half jaar niet meer. Was bij gta v

Seg heeft iemand dit ooit al gehad dat op PS5 een game niet getracked wordt? Mijn trophies enzo wel, maar mijn time played en wanneer ik het laatste gespeeld hebt wordt gewoon niet geregistreerd bij Wo Long.
Ja ook last van en vind dit echt irritant. Is een bug ofzo waar blijkbaar sommige mensen al 2 jaar last van hebben. Ook nog regelmatig die controller tekst input die bugged, is ook al sinds de release van de ps5.

:wallbash:

Ja ook last van en vind dit echt irritant. Is een bug ofzo waar blijkbaar sommige mensen al 2 jaar last van hebben. Ook nog regelmatig die controller tekst input die bugged, is ook al sinds de release van de ps5.

:wallbash:
Bij mij is het opgelost sinds gisteren met de nieuwe PS5 software update. Spel stond er nu in eens wel tussen maar de timer is wel pas beginnen lopen ook sinds gisteren. Ma kom tis toch iets, het werkt nu weer...

Was er geen gerucht dat ze die kleine 1-2€ games gingen verbieden, mijn profiel is ook om zeep heb er vorig jaar ook vrij veel gedaan :(

Heb daar enorm spijt van, een nieuw account is niet echt een optie al die ps+ games die erop staan.

Was er geen gerucht dat ze die kleine 1-2€ games gingen verbieden, mijn profiel is ook om zeep heb er vorig jaar ook vrij veel gedaan :(

Heb daar enorm spijt van, een nieuw account is niet echt een optie al die ps+ games die erop staan.
Nee. Ze hebben wel de store aangepast zodat ze moeilijker te vinden zijn.

Terug
Bovenaan