Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ook voor het eerst in mijn leven gaan lopen met een lange broek (oude fietsbroek), bij -5°C was het wel welkom 
Ik vond het ook heerlijk lopen door de sneeuw vandaag! Kort loopje op het gemak gedaan in de BlaarmeersenOok voor het eerst in mijn leven gaan lopen met een lange broek (oude fietsbroek), bij -5°C was het wel welkom
![]()

Ik vond het ook heerlijk lopen door de sneeuw vandaag! Kort loopje op het gemak gedaan in de BlaarmeersenOok voor het eerst in mijn leven gaan lopen met een lange broek (oude fietsbroek), bij -5°C was het wel welkom
![]()

Veel beter voor de knieënAllee ik loop al een paar maand met een lange broek![]()

Iemand ervaring met pijn in de voet? Vooral aan de bovenkant, in het verlengde van de dikke teen.
Het doet niet veel pijn maar eerder vervelend.
Gisteren met gewone loopschoenen 10km in het Rivierenhof gelopen. Heerlijk.
Ben je toevallig langs de atletiekpiste Ruggenveld gepasseerd? Enig idee of de piste sneeuwvrij gemaakt is? Th
Ik had je antwoord niet meer gezien en ben er met de mountainbike gepasseerd. Gesloten tem 14 februariJa, maar het was gistermiddag alvast niet sneeuwvrij gemaakt.

Echo was OK en inspanningstest ook. Nu heb ik wel nog zo'n sensorharnas mee om 24u te dragen. Wordt een interessante nacht
Maar komt wel goed, ik verwacht dus een bevestiging dat er geen probleem is.
. Ze sprak zelfs over halve marathons als ware dat al te lang (maar dan in de context van die andere persoon).
inderdaad wat gemengde feedback, goed dat er nu niets is, jammer dat je toch goed moet blijven opletten.Helaas vandaag toch meer gemengde feedback gekregen. Na bestuderen van de monitoring data heeft de cardioloog overdag, tijdens het werk, een strook gezien heeft waar mijn hartslag naar 32 zakte. Dat wordt toch wel heel laag, zei ze, en lager mag het toch echt niet worden. Specifieke term hier: sinusbradycardie. Kan ook normaal zijn bij duursporters zei ze, en het is daarbij belangrijk dat ik geen symptomen of klachten heb zoals draaierigheid, ijl hoofd, vermoeidheid of zwakte, ...
Ze had er eind vorig jaar ene die tot 28 ging en die heeft ondertussen een pacemaker. Maar die had wel symptomen.
Advies:
Dat laatste komt wel even binnen. Laatste half jaar toch gemerkt dat hoe langer ik ga lopen, hoe liever ik het heb. Ik geniet er keihard van. Maar dit betekent dan wel dat ik een streep zou mogen trekken door mijn plannen om daar verder in te gaan
- Voorlopig geen actie ondernemen
- Alert blijven op symptomen en klachten. Wanneer die de kop opsteken zullen verdere onderzoeken nodig zijn en mogelijk pacemaker
- Ik kan blijven lopen aan de volumes die ik al deed (30-35km/week), maar duidelijk advies om het daarbij te houden.
. Ze sprak zelfs over halve marathons als ware dat al te lang (maar dan in de context van die andere persoon).
Even laten bezinken toch.![]()
Dat was ook mijn eerste idee.Second opinion vragen bij andere cardioloog?
)