Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou die in principe moeten overleven denk ik. De mijne heb ik al 3 jaar en heeft ook al enkele oorlogen doorstaanIemand die weet of een garmin hrm pro een wasbeurt in het wasmachine overleeft. Hij doet maar raar.
Ook gemerkt dat gesp aan het riempje zijn bescherming kwijt is en roest.

Ja, eens goed laten drogen. Wel jammer van dat ijzerke dat roest. De band wisselen gaat niet lukken, vrees ikZou die in principe moeten overleven denk ik. De mijne heb ik al 3 jaar en heeft ook al enkele oorlogen doorstaan![]()
Als die nog in garantie is, kan je altijd proberen. Uit ervaring kan ik zeggen dat garmin me altijd goed gezind wasJa, eens goed laten drogen. Wel jammer van dat ijzerke dat roest. De band wisselen gaat niet lukken, vrees ik
Die is jammer genoeg allang verstreken. Tenzij het veel langer als 2 jaren is. Heb in elk geval wel een mailtje gedaan.Als die nog in garantie is, kan je altijd proberen. Uit ervaring kan ik zeggen dat garmin me altijd goed gezind was
Ga ervoor !Stiekem hoop ik dat er toch een PR inzit in Berlijn. Rond de2u372u30 zou super zijn.

Eens opzoeken op doctorsofrunning. Ik haal daar alle info van, altijd heel accuraatVelen hier weten dat ik begin 2020 goed op dreef ben geraakt met lopen na heel veel gewichtsverlies.
In oktober vorig jaar ben ik gigantisch beginnen kwakkelen - eerst een blessure die tegen januari voorbij was, in februari ziek geweest, ondertussen aan het toewerken naar een verhuis en daardoor, en door de nasleep, eigenlijk pas echt terug kunnen beginnen bouwen in juli/augustus. Daarom ook weinig actief geweest hier het laatste jaar.
Ondertussen terug wat routine en regelmaat aan het vinden. En gemerkt dat mijn Hoka Clifton 9 paartje al 1400 kilometer op de teller heeft. Ziet er nog goed uit en kan naar inschatting nog wel 200-300km mee, maar ik ga toch al eens naar een volgend paartje kijken
De Cliftons zijn eigenlijk al 5.5 jaar mijn go-to paartjes voor de easy/long runs, maar ik zie dat pakweg een Runner's Lab die eigenlijk niet meer verkoopt, en in de plaats daarvan de Hoka Skyflow voeren die ik hier en daar omschreven zie worden als "een verbeterde Clifton". Wel met wat kleinere drop en iets minder demping blijkbaar.
Iemand hier ervaring met de Skyflow? Dacht dat bvb @sluysen die hier vorig jaar al eens heeft vernoemd?
Bevalt, bevalt niet? Sterktes en zwaktes? Duurzaamheid?
Runner's Lab had mij gefit voor Skyflows en heb er ondertussen een 450km op gelopen. Best tevreden van, was mijn eerst loopschoen ook. Alleen lijken ze niet zo heel duuzaam te zijn en vertonen ze toch al wel wat slijtage. Vermoed er nog max 150-200km met te lopen? 1400km is ook wel extreem veel lijkt mij?Velen hier weten dat ik begin 2020 goed op dreef ben geraakt met lopen na heel veel gewichtsverlies.
In oktober vorig jaar ben ik gigantisch beginnen kwakkelen - eerst een blessure die tegen januari voorbij was, in februari ziek geweest, ondertussen aan het toewerken naar een verhuis en daardoor, en door de nasleep, eigenlijk pas echt terug kunnen beginnen bouwen in juli/augustus. Daarom ook weinig actief geweest hier het laatste jaar.
Ondertussen terug wat routine en regelmaat aan het vinden. En gemerkt dat mijn Hoka Clifton 9 paartje al 1400 kilometer op de teller heeft. Ziet er nog goed uit en kan naar inschatting nog wel 200-300km mee, maar ik ga toch al eens naar een volgend paartje kijken
De Cliftons zijn eigenlijk al 5.5 jaar mijn go-to paartjes voor de easy/long runs, maar ik zie dat pakweg een Runner's Lab die eigenlijk niet meer verkoopt, en in de plaats daarvan de Hoka Skyflow voeren die ik hier en daar omschreven zie worden als "een verbeterde Clifton". Wel met wat kleinere drop en iets minder demping blijkbaar.
Iemand hier ervaring met de Skyflow? Dacht dat bvb @sluysen die hier vorig jaar al eens heeft vernoemd?
Op zich wel tevreden van Hoka Skyflow, zeer goeie demping. Alleen verslijten ze idd wel sneller dan andere, ik heb de mijne nu vervangen na +- 550km. Veel zal ook wel afhangen van je lichaamsbouw. Met 100kg hadden die van mij er wel genoeg van.Velen hier weten dat ik begin 2020 goed op dreef ben geraakt met lopen na heel veel gewichtsverlies.

Ze voelen plat aan, de veerkracht is uit de zool. Mijn NB's worden ook veel stijver. Het gaat niet ineens, maar toch vanaf een bepaald moment vrij merkbaar en dan is het deels in je hoofd deels in je schoenen natuurlijkHoe kan je evalueren of je schoenen aan vervanging toe zijn?
Sommigen kunnen misschien nog lopen op die van mij als ik ze wegdoe, maar ik heb één keer te lang doorgelopen en een blessure gehad, dus ik doe het nu aan de voorzichtige kant. Plus ik zet een timer op Strava en na 600km krijg ik een alarmpje, vanaf dan gaat hun aftelklok in 
Knappe reclame voor de thermojassen.