Exorikos
Active member
Weinig risico op overkill aangezien ik niet kan zien hoelang de persoon die ik tegenkom gaat lopen. Behalve op wedstrijden, maar daar ben ik meer bezig met mezelf, dan met eender wie in mijn buurt staat.Ik denk dat jullie ook misschien wel snel denken dat echte amateurs dat (gellekes, electrolytes, water, kousen, etc) doen voor de gains of de looks. Ale, persoonelijke anekdote natuurlijk maar als ik iets zou doen zoals compressiekousen aandoen of water meenemen op mijn loopkes of een gelleke eten dan is dat puur om het mijzelf meer comfortabel te maken, en het lopen zelf gewoon een beetje aangenamer te maken. Ik neem standaard geen water mee ( en heb ook totaal geen zin om geld te geven aan die vies uitziende gellekes) maar deze zomer heb ik voor het eerst een (kleine) 10k gelopen en toen had ik toch ook wel het gevoel dat een flesje water(eventueel+electrolytes) meenemen niet zo slecht zou zijn. Het lopen is gewoon net iets fijner als je niet moet denken "goh ik heb nu toch wel dorst". Als een camelback voor mij meer comfortabel zou zijn dan een heuptasje of een flesje in mijn handen dan zou ik dat gewoon aandoen. Ik snap wel dat sommigen daar een mening over hebben en denken dat dat mega overkill is maar zich effectief daaraan ergeren vind ik dan ook weer overkill.

mag kopen?
)

Dat zijn echt topdingen.