Tjah, ik kan ze geen ongelijk geven, ik ben ook fan van vrouwen.Oh ja, zullie twee in het echtelijke bed. Ge gaat misschien nog verschieten van uw vrouw. Never thought![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjah, ik kan ze geen ongelijk geven, ik ben ook fan van vrouwen.Oh ja, zullie twee in het echtelijke bed. Ge gaat misschien nog verschieten van uw vrouw. Never thought![]()
Op zwam is dat niet 'uitmaken', maar net een blijk van respect tonen.
🤡🤡 🤡🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡🤡🤡 🤡🤡🤡
🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡
🤡 🤡 🤡🤡🤡 🤡🤡🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡
🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡
🤡🤡 🤡🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡🤡🤡 🤡🤡🤡 🤡
Zoveel respect verdien ik nietCode:🤡🤡 🤡🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡🤡🤡 🤡🤡🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡🤡🤡 🤡🤡🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡🤡 🤡🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡🤡🤡 🤡🤡🤡 🤡

Als entertainment waarbij de fantasie de realiteit ver overstijgt!Dus dit is een iets pittigere versie van het platonische verhaal van @redacteur?
Moet ik het zo zien?
Of moet ik het zien als een jaloerse versie van het platonische verhaal van @Tonerider?
#ikweetnigoedhoeikdatmoetzien

Dit is al bijna zo moeilijk te lezen als ht tpc zndr klnkrs.Code:🤡🤡 🤡🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡🤡🤡 🤡🤡🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡🤡🤡 🤡🤡🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡🤡 🤡🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡🤡🤡 🤡🤡🤡 🤡
Ah, ik wilde geen woord maken of zo, da's gewoon een luchtfoto van de crew meet.Dit is al bijna zo moeilijk te lezen als ht tpc zndr klnkrs.
Maar is wel tof.
laat ons dat maar vergelijken.Efkes aanvullen dat ik de talrijke foto's van deze vrouw hier gebruik als running gag, maar eigenlijk niets dan respect voor haar.... Haar selfies zien er doorgaans beter uit dan mijn eigen selfies![]()
Eigen lof stinkt hé Mulan, ook in de negatieve vorm.Efkes aanvullen dat ik de talrijke foto's van deze vrouw hier gebruik als running gag, maar eigenlijk niets dan respect voor haar.... Haar selfies zien er doorgaans beter uit dan mijn eigen selfies![]()
ga gij maar terug spelletjes beoordelen, dan gaan de grote mensen wel de noodzakelijke beoordelingen doenlaat ons dat maar vergelijken.

laat ons dat maar vergelijken.
Eigen lof stinkt hé Mulan, ook in de negatieve vorm.
Beeldmateriaal, zodat we kunnen oordelen. En we zullen eerlijk ons mening zeggen, beloofd!

Geweldig, een roste voenk

Borsten moeten bij mij de kattentest kunnen doorstaan, anders moet ik er niet van hebben
Geen foto's van 2j terug gebruiken he makker! Ik zit ondertussen wél al op tram 4

Nothing that botox can't fix.Geen foto's van 2j terug gebruiken he makker! Ik zit ondertussen wél al op tram 4![]()
Nothing that botox can't fix.

MiauwBorsten moeten bij mij de kattentest kunnen doorstaan, anders moet ik er niet van hebben
![]()