Alter Ego

Booka

CEO
Crowdfunder FE
Nieuwe serie op Streamz, gemaakt door Steve De Wilde en Bart Vaessen.

1702334082147.png

Jaren na het tragische verlies van Gilles zijn jeugdliefde, duikt een mysterieus figuur opnieuw op. Gilles gaat op zoek naar antwoorden. Zijn zoektocht leidt hem naar de private bank Salvator. Maar achter de gesloten deuren van Salvator ontdekt hij een verborgen wereld.
Hoofdrollen voor o.a. Ward Kerremans, Taeke Nicolaï, Karlijn Sileghem en Wouter Hendrickx.

Zonet volledig uitgekeken en toch wel aangenaam verrast. Goeie twists in het verhaal, kijkt heel vlot weg.
Aanrader.

Zonet de eerste aflevering gezien via VTM Go.

Ik wou deze gisteren zien via GoPlay (https://www.play.tv/video/alter-ego) maar moest nog iets anders gaan doen dus afgezet na 5 minuten. Wou ik vandaag verder kijken via GoPlay maar geeft die een fout dat de pagina niet bestaat. Raar genoeg kon ik het dan wel kijken via VTM Go. De rest is daar enkel beschikbaar met abonnement van Streamz.

Beetje raar allemaal dus hoop dat de rest nog wel via GoPlay komt.

Maar bon, wel geïntrigeerd.

@Deckard De reeks wordt pas om 22:30 uitgezonden op de tv-zender en daarom lijkt het even verdwenen. Het loopt wat in de soep omdat die reeks idd een Streamz-primeur was waarvan de eerste aflevering ook op de Play site "stond". De tweede aflevering zou beter moeten gaan, maar da's dan op wekelijkse basis.

@Deckard De reeks wordt pas om 22:30 uitgezonden op de tv-zender en daarom lijkt het even verdwenen. Het loopt wat in de soep omdat die reeks idd een Streamz-primeur was waarvan de eerste aflevering ook op de Play site "stond". De tweede aflevering zou beter moeten gaan, maar da's dan op wekelijkse basis.
Nu staat de eerste aflevering ook gewoon weer op GoPlay om te kijken.

Bon. Helemaal gezien nu. Cava over het algemeen maar het 'mysterie' wordt vrij snel duidelijk of opgeklaard. Daardoor is de rest van het seizoen een meer standaard verhaal. Einde was nog wel goed.

Terug
Bovenaan