Ergens denk ik dat 2021 niet veel beter gaat worden dan 2020...
Als dit de trailer van 2021 wordt...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ergens denk ik dat 2021 niet veel beter gaat worden dan 2020...

DC is geen Amerikaanse staat, en heeft 'enkel' lokale politie. Voor alle andere steun zijn ze aangewezen op het federale niveau, m.a.w. het was aan Trump en co om dit in te schatten en ook nu om troepen te sturen.Ik denk dat iedereen daar alleszins dit onderschat heeft en niet voorzag dat zoiets kon gebeuren.
Trump moet nu nog zsm een video boodschap maken. Al rijkelijk te laat maar het moet toch beter dan 2 tweets.
En Trump al 30 min niks meer van zich laten horen.Parlement in Georgia ook omsingeld![]()
Waarom zou hij reageren? Dit is net wat hij wou.En Trump al 30 min niks meer van zich laten horen.
Voor iemand die zijn mening om de 5 minuten spuit en zo mak is meer dan een uur na de bestorming is toch wel echt wel, enfin vind er zelfs geen woorden voor.
Enfin, voor iemand die altijd wil dat de politie met harde hand optreedt bij rellen is em echt wel stillekes.Waarom zou hij reageren? Dit is net wat hij wou.
Maggie Haberman
White House Correspondent
We are seeing reports of people being transported to hospitals from the Capitol complex. Mark, one Trump adviser told me that people — even those close to him — are certain the president wanted this and is enjoying it.
Hij wil niets liever dan dit. Er gaat nog vrij veel druk vanuit zijn aanhang moeten komen eer hij ingrijpt.Enfin, voor iemand die altijd wil dat de politie met harde hand optreedt bij rellen is em echt wel stillekes.
Iemand anders had al lang live gegaan op alle media ffs.
Hij wil niets liever dan dit. Er gaat nog vrij veel druk vanuit zijn aanhang moeten komen eer hij ingrijpt.
Ik moet wel zeggen, dit is de eerste keer sinds ik het Amerikaanse presidentschap bewust meemaak dat ik echt het gevoel heb dat Biden net zo goed hetzelfde lot als JFK kan beschoren zijn. Het is natuurlijk een zeer kleine stap, maar als je ziet hoe ver Trump zijn aanhangers willen gaan.
Of het loopt hem dun door de broek (nog dunner als anders) omdat hij wel eens als verantwoordelijke voor dit alles op het matje geroepen kan worden. Als ze hem een klacht voor "poging tot staatsgreep" aansmeren, is dit wel een redelijk argument in zijn nadeel.Waarom zou hij reageren? Dit is net wat hij wou.
Waarom zou hij reageren? Dit is net wat hij wou.
Hij wil niets liever dan dit. Er gaat nog vrij veel druk vanuit zijn aanhang moeten komen eer hij ingrijpt.
Ik moet wel zeggen, dit is de eerste keer sinds ik het Amerikaanse presidentschap bewust meemaak dat ik echt het gevoel heb dat Biden net zo goed hetzelfde lot als JFK kan beschoren zijn. Het is natuurlijk een zeer kleine stap, maar als je ziet hoe ver Trump zijn aanhangers willen gaan.
Kan, maar dan kan em tenminste proberen de situatie recht te trekken op alle manieren die hij kan buiten 2 tweets.Of het loopt hem dun door de broek (nog dunner als anders) omdat hij wel eens als verantwoordelijke voor dit alles op het matje geroepen kan worden. Als ze hem een klacht voor "poging tot staatsgreep" aansmeren, is dit wel een redelijk argument in zijn nadeel.
Dat is gewoon te weinig op dit moment he. Twee tweets...![]()
Trump roept herhaaldelijk op tot kalmte in Washington
Terwijl het Capitool bestormd wordt door aanhangers van Donald Trump, roep de president op tot kalmte. Hij maant zijn fans aan om vreedzaam te blijven. “Steun onze politie en handhavers. Zij staan aan de kant van ons land. Blijf vreedzaam!”www.nieuwsblad.be
Die heeft natuurlijk ook niets meer te zeggen, want hij is net afgeschoten door T.
Hij moet niet oproepen tot kalmte, hij moet oproepen dat ze stante pede huiswaarts keren.![]()
Trump roept herhaaldelijk op tot kalmte in Washington
Terwijl het Capitool bestormd wordt door aanhangers van Donald Trump, roep de president op tot kalmte. Hij maant zijn fans aan om vreedzaam te blijven. “Steun onze politie en handhavers. Zij staan aan de kant van ons land. Blijf vreedzaam!”www.nieuwsblad.be
Net beelden van colonnes politie die afkomen. Perimeters worden opgezet Homeland security, fbi, metro police, national guard: ze gaan serieuze kuis houden.Aangezien er een avondklok is uitgeroepen binnen ongeveer twee uur daar ben ik toch wel benieuwd hoe de nacht daar gaat verlopen.