Ik denk dat iedereen daar alleszins dit onderschat heeft en niet voorzag dat zoiets kon gebeuren.

Trump moet nu nog zsm een video boodschap maken. Al rijkelijk te laat maar het moet toch beter dan 2 tweets.
DC is geen Amerikaanse staat, en heeft 'enkel' lokale politie. Voor alle andere steun zijn ze aangewezen op het federale niveau, m.a.w. het was aan Trump en co om dit in te schatten en ook nu om troepen te sturen.

Parlement in Georgia ook omsingeld :s
En Trump al 30 min niks meer van zich laten horen.
Voor iemand die zijn mening om de 5 minuten spuit en zo mak is meer dan een uur na de bestorming is toch wel echt wel, enfin vind er zelfs geen woorden voor.

En Trump al 30 min niks meer van zich laten horen.
Voor iemand die zijn mening om de 5 minuten spuit en zo mak is meer dan een uur na de bestorming is toch wel echt wel, enfin vind er zelfs geen woorden voor.
Waarom zou hij reageren? Dit is net wat hij wou.

Enfin, voor iemand die altijd wil dat de politie met harde hand optreedt bij rellen is em echt wel stillekes.

Iemand anders had al lang live gegaan op alle media ffs.
Hij wil niets liever dan dit. Er gaat nog vrij veel druk vanuit zijn aanhang moeten komen eer hij ingrijpt.

Ik moet wel zeggen, dit is de eerste keer sinds ik het Amerikaanse presidentschap bewust meemaak dat ik echt het gevoel heb dat Biden net zo goed hetzelfde lot als JFK kan beschoren zijn. Het is natuurlijk een zeer kleine kans, maar als je ziet hoe ver Trump zijn aanhangers willen gaan.

Hij wil niets liever dan dit. Er gaat nog vrij veel druk vanuit zijn aanhang moeten komen eer hij ingrijpt.

Ik moet wel zeggen, dit is de eerste keer sinds ik het Amerikaanse presidentschap bewust meemaak dat ik echt het gevoel heb dat Biden net zo goed hetzelfde lot als JFK kan beschoren zijn. Het is natuurlijk een zeer kleine stap, maar als je ziet hoe ver Trump zijn aanhangers willen gaan.

Ik krijg ook bang voor zo'n taferelen als ge enerzijds ziet tot wat zijn aanhangers bereidt zijn en anderzijds hoe weinig Trump doet op dit moment (buiten ervan genieten in zijn veilige stoel).

Waarom zou hij reageren? Dit is net wat hij wou.
Of het loopt hem dun door de broek (nog dunner als anders) omdat hij wel eens als verantwoordelijke voor dit alles op het matje geroepen kan worden. Als ze hem een klacht voor "poging tot staatsgreep" aansmeren, is dit wel een redelijk argument in zijn nadeel.

Ik moet wel zeggen, dit is de eerste keer sinds ik het Amerikaanse presidentschap bewust meemaak dat ik echt het gevoel heb dat Biden net zo goed hetzelfde lot als JFK kan beschoren zijn. Het is natuurlijk een zeer kleine stap, maar als je ziet hoe ver Trump zijn aanhangers willen gaan.

Either way, als ge Amerikaan zijt moet u hart nu toch bloeden.
Of het loopt hem dun door de broek (nog dunner als anders) omdat hij wel eens als verantwoordelijke voor dit alles op het matje geroepen kan worden. Als ze hem een klacht voor "poging tot staatsgreep" aansmeren, is dit wel een redelijk argument in zijn nadeel.
Kan, maar dan kan em tenminste proberen de situatie recht te trekken op alle manieren die hij kan buiten 2 tweets.

Dat is gewoon te weinig op dit moment he. Twee tweets...
Die moest al een uur geleden het volk toespreken.

Mensen zitten daar gewoon foto`s te nemen op de stoel van de voorzitter en in de bureaus van senatoren. Goed dat ze zo dom zijn van hun smoel op internet te smijten.

Aangezien er een avondklok is uitgeroepen binnen ongeveer twee uur daar ben ik toch wel benieuwd hoe de nacht daar gaat verlopen.

Aangezien er een avondklok is uitgeroepen binnen ongeveer twee uur daar ben ik toch wel benieuwd hoe de nacht daar gaat verlopen.
Net beelden van colonnes politie die afkomen. Perimeters worden opgezet Homeland security, fbi, metro police, national guard: ze gaan serieuze kuis houden.

Terug
Bovenaan