Naast de katten & honden zullen er nog mensen zijn met andere huisdieren, zeker? 
Ik heb sinds april een Senegal papegaai, Dante. Supercool beestje. Zoiets vraagt veel aandacht maar 'k had mij goed ingelezen voor ik eraan begon. Hij heeft ook een belachelijk grote kooi, haha.
Zo'n beestje wordt dertig jaar oud dus het is wel even een commitment! Maar hij is echt supercool. Hij kan kusjes geven, zegt "hey cutie", "hey baby" en "hey babyboy". Verder doet hij nog vanalles van geluidjes na. Hij is nog jong dus 'k ben benieuwd wat hij nog allemaal gaat leren.
Verder heb ik op dit moment twee ratjes (Pommetje en Punky). Ik heb altijd al ratjes gehad, mijn grootste groep was er een van zestien mannen (cue the jokes). Nu dus gewoon twee meisjes, en nog twee logeemeisjes van een vriendin.

Ik heb sinds april een Senegal papegaai, Dante. Supercool beestje. Zoiets vraagt veel aandacht maar 'k had mij goed ingelezen voor ik eraan begon. Hij heeft ook een belachelijk grote kooi, haha.
Zo'n beestje wordt dertig jaar oud dus het is wel even een commitment! Maar hij is echt supercool. Hij kan kusjes geven, zegt "hey cutie", "hey baby" en "hey babyboy". Verder doet hij nog vanalles van geluidjes na. Hij is nog jong dus 'k ben benieuwd wat hij nog allemaal gaat leren.
Verder heb ik op dit moment twee ratjes (Pommetje en Punky). Ik heb altijd al ratjes gehad, mijn grootste groep was er een van zestien mannen (cue the jokes). Nu dus gewoon twee meisjes, en nog twee logeemeisjes van een vriendin.

), hij vraagt superveel aandacht en is gewoon een deel van het gezin zoals de katten. Mocht ik hem er nu nooit uithalen, hem nooit laten vliegen of nooit truukjes leren, zou hij snel onhandelbaar worden. Bijten, schreeuwen, veren plukken,... Dat doet hij allemaal niet dus volgens mij is hij wel pretty happy! En in zijn kooi heeft hij natuurlijk genoeg materiaal om mee te spelen, te onderzoeken, kapot te maken,...
Hij vliegt er ook op af met geen idee welke bedoeling (hij zit ze ook achterna als ze weglopen). Eén van onze katten is een echte jager, maar die pietjes buiten vliegen ook zo leuk weg als je er achteraan zit hé... Deze komt jou achterna en is eng

In de laatste kleuterklas kwamen we met de klas op bezoek, 2 kinderen naar de spoed want ze waren volledig open gekrabt tot bloedens toe.