Echt hé, wat een goudmijn is dat label.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel straf album dit.

Heeft hier al vele keren opgestaan, succesformule die mannen

This self-titled 2nd album from this acclaimed transnational (Serbia/Germany/Austria) experimental trio, fuses traditional Balkan vocalizations with feedback, electronic sound generators, pulsing bass and hypnotic drumming.

Aha, en ik spot voor de verandering enkele artiesten op de affiche die ik ken![]()
The Night Becomes a Great Friend: Arooj Aftab Interviewed | The Quietus
Arooj Aftab speaks to Kat Lister about new album on Verve Night Reign discussing fun, nighttime and nusrat fateh ali khanthequietus.com
Interview met Arooj Aftab, ze cureert ook een deel van de lineup van Le Guess Who? festival. Daar is de initiële affiche van bekend gemaakt en ik moet zeggen dat ik er voor de verandering eens ook heel weinig van ken.
Maar dat maak het meteen heel leuk om nieuwe muziek te ontdekken.
Bekijk bijlage 29669
Haar nieuwe album is ondertussen ook uit!

Dik feest vandaag! Nieuw album van Kokoko! Dit was vorig jaar in het Wintercircus denk ik het beste optreden dat ik heb gezien. Wat een energie. Het nieuwe album herneemt een aantal nummers die ze toen hebben gespeeld. Bommetje

Amai, ik ging deze hier net delen. Geweldige compilatie.Albumcover zegt alles al. Wat een feest!![]()

Zonder twijfel, classic comp in wording.Great minds he...
Inderdaad zalige vibes, kan zo naast Hunee's Hunchin All Night staan.