Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een teleurstellende transfer ga ik het (nog) niet noemen, maar ik vind het wel meer en meer die richting uitgaan.

En laten we nu eens even heel eerlijk zijn. Hoeveel flaters en domme keuzes heeft die nu al wel niet begaan? Ik ga even heel cru zijn maar hij heeft gewoon zijn naam mee. Zet daar eender welke keeper van en er gaat een stuk meer kritiek zijn. Ik vind voor het bedrag dat hij opstrijkt en ook voor de ervaring die hij heeft dat het wel een stuk meer mag zijn.

En met eender welke keeper bedoel ik uiteraard een keeper die realistisch is voor Club, dus geen Courtois/Mendy of zo.
En hoeveel van die topkeepers hebben we de revue zien passeren tussen Ryan en Mignolet

En hoeveel van die topkeepers hebben we de revue zien passeren tussen Ryan en Mignolet
Geen, maar dat bedoel ik juist.

Sommige van die mannen werden afgeschreven na één of twee blunders en mede door dat zat Club met een keepersprobleem. De blunders van Mignolet zijn dit seizoen niet meer op één hand te tellen, maar daar heb ik nog niet al te veel over gelezen in de media.

Zo'n Letica heeft bv. nooit een deftige kans gehad. Paar wedstrijdjes gekeept, een blunder of twee en meteen afschreven.

Geen, maar dat bedoel ik juist.

Sommige van die mannen werden afgeschreven na één of twee blunders en mede door dat zat Club met een keepersprobleem. De blunders van Mignolet zijn dit seizoen niet meer op één hand te tellen, maar daar heb ik nog niet al te veel over gelezen in de media.

Zo'n Letica heeft bv. nooit een deftige kans gehad. Paar wedstrijdjes gekeept, een blunder of twee en meteen afschreven.
ja maja waar spelen die mannen nu dan?

Het verschil is toch dat Mignolet ook punten pakt in bepaalde matchen, dat hebben al die andere nooit gedaan. Die kostte alleen maar punten.

Dit is 100% Lambrechts zijn fout e. Waarom fluit die gewoon ni eerder?
Odoi is dan wel nen meutten om te slaan,maar zo ver mag die fase nooit komen.

Waarom is het Delpoitre die telkens de hoeken induikt ? Op snelheid of qua actie kan die toch niks beginnen daar. Die moet voor de goal zijn lijkt mij

Uiteraard. Oliedom. Uitgeschakeld door een flater van Mignolet en Odoi die een oliedomme beweging doet naar dat stuk pleintjesvoetballer dat al heel de match het eikeltje uithangt.

Een teleurstellende transfer ga ik het (nog) niet noemen, maar ik vind het wel meer en meer die richting uitgaan.

En laten we nu eens even heel eerlijk zijn. Hoeveel flaters en domme keuzes heeft die nu al wel niet begaan? Ik ga even heel cru zijn maar hij heeft gewoon zijn naam mee. Zet daar eender welke keeper van en er gaat een stuk meer kritiek zijn. Ik vind voor het bedrag dat hij opstrijkt en ook voor de ervaring die hij heeft dat het wel een stuk meer mag zijn.

En met eender welke keeper bedoel ik uiteraard een keeper die realistisch is voor Club, dus geen Courtois/Mendy of zo.
Bij Mignolet ziet het er gewoon vaak erg raar uit als hij eens klungelt. Ver uit de goals staan, hoog uitkomen.
Daar praten de mensen langer en meer over dan iemand die "gewoon" slecht keept.
Heeft Brugge al veel meer gegeven dan hij verloren heeft.

Verbaast me niks die rode kaart van Odoi. Is al vaak weggekomen me domme fouten

Los daarvan belachelijke reactie van Tissoudali evenals Lambrechts die gewoon direct moet fluiten.

Schandalig van alle drie gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan