BNP cinema days niet meer in kinepolis?

TRUMP

Active member

Hmm, mis ik iets? dit is toch veranderd dan?

vroeger kon je ook in de kinepolissen op die data gaan voor 6 euro per film.

als ik nu naar de programmatie ga van kinepolis voor die data, is alles aan volle prijs.

Hmm, mis ik iets? dit is toch veranderd dan?

vroeger kon je ook in de kinepolissen op die data gaan voor 6 euro per film.

als ik nu naar de programmatie ga van kinepolis voor die data, is alles aan volle prijs.
zowel op die website als de website van kinepolis staat toch aangeduid dat dit ook geldt voor de films bij kinepolis

zowel op die website als de website van kinepolis staat toch aangeduid dat dit ook geldt voor de films bij kinepolis
nogtans als ik op een film klik, zoals Alien Romulus, of Wolverine/Deadpool, is het toch de volle pot....

of is het enkel dat select hoopje films (oa gladiator van het jaar 2000 :rolleyes: ) dan?

amai, daar zal veel volk op afkomen...

Ik heb net een ticket in Kinepolis Leuven gekocht voor volgende week aan €6.
Voor gelijk welke film dan, of enkel dat select groepje films op die website van BNP?

Vreemd, hier staan alle films nog aan:

Normaal
10,20 €

Cosy Seat normaal
13,20 €

EDIT: net even proef op de som genomen, en inderdaad, in Oostende ook aan 6 euro, maar in Brugge toch de volle pot.

Vreemd. bug in het systeem? of nog niet aangepast?
lijkt me straf dat éne kinepolis wel aan mee doet, en andere niet.

Voor gelijk welke film dan, of enkel dat select groepje films op die website van BNP?

Vreemd, hier staan alle films nog aan:

Normaal
10,20 €

Cosy Seat normaal
13,20 €

EDIT: net even proef op de som genomen, en inderdaad, in Oostende ook aan 6 euro, maar in Brugge toch de volle pot.

Vreemd. bug in het systeem? of nog niet aangepast?
lijkt me straf dat éne kinepolis wel aan mee doet, en andere niet.
Volgens mij moet je specifiek de film op de geplande datum gaan kijken zoals het op de website vermeld staat volgens hun programma.
Ik ga bv. naar Emmanuelle op zaterdag 21/09.

Volgens mij moet je specifiek de film op de geplande datum gaan kijken zoals het op de website vermeld staat volgens hun programma.
Ik ga bv. naar Emmanuelle op zaterdag 21/09.

Nee want in oostende kon ik bijvoorbeeld gewoon BEETLEJUICE aanklikken, en die was aan 6 euro.
en die staat niet vermeld op de BNP site, is gewoon een willekeurige film die ik aan klikte

edit: ARNO ROCK EN ROLL ook bv aan 6 euro in brugge.

het lijkt er dus gewoon op dat al de populaire films nog aan de volle pot zijn. flauw zeg.

EDIT 2: beetlejuice in oostende 6 euro
beetjeluice in brugge 9.50 euro
:rofl:
wie verzint nu zoiets.

EDIT 3: oh wait, nu heb ik het door. Ze geven gewoon wat korting. want normale prijs is ondertussen lijkbaar al 13,20 euro :wtf:
en door die "populaire films" nu aan 9.50 te geven, doen ze ook al een toegeving.
Damn, ik dacht dat 9,50 de normale prijs was. (ik koop altijd mijn tickets via benefits at work)

Dus concreet: voor mensen die benefits at work gebruiken (zoals ik), laat je die BNP days best voorbij gaan, want prijs is hetzelfde, en zalen zullen tjokvol zitten.
Tenzij je doet als BlackOccult, en naar een ietwat onbekendere film gaat, aan 6 euro.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan