Ahnee, want de gsm was er. De agent heeft het gezien en dat is de waarheid... Maakt dus geen barst uit of iemand anders met je gsm weg was. Zal dus wel de gsm van de maitresse of werkgever geweest zijn dan waarmee je aan het bellen was in de auto.
Als je meteen gestopt wordt is het idd een heterdaad. Als je pas 3 weken later een melding krijgt van een overtreding die je begaan zou hebben, is het geen heterdaad meer he. Als je al bewijs had om het tegendeel te kunnen bewijzen met je dashcam, zijn die beelden nu wel reeds overschreven. How convenient...
Ahnee sorry, het was een agent, die kunnen niets verzinnen. Het zijn heilige boontjes die de burgers dienen. Dat is ook de reden waarom ik me altijd zo veilig voel met politie in de buurt en niet denk "welke fout zou ik nu weer maken waar ze over kunnen gaan zeiken?"

En ik weet dat er nu weer mensen gaan beweren dat dat wel aan mij zal liggen, maar als ik zoiets zeg tegen mensen die ik ken wordt toch wel vaak beaamd dat zij hetzelfde gevoel hebben met politie in de buurt, zelfs de mensen die geen vlieg kwaad zouden doen.