Bol.com bonnen

Einddatum + uur van de verkoop
99/99/9999 99:99

Broccoli

Member
iTrader: 100% (2/2)
Algemene informatie/specificaties
Cadeaubonnen van Bol geldig in België.
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
Heb een aantal bonnen die ik zelf niet van plan ben te gebruiken.
Aantal beschikbare bonnen op dit moment: 4x €50

Korting van 10%, dus €45 voor een bon van €50.
Alle bonnen zijn nog ongeveer 3 jaar geldig.

Betaling kan via bankoverschrijving. Na het ontvangen van betaling wordt de code digitaal bezorgd via PM.

edit: aanbod aangepast

Laatst bewerkt:
Ik heb interesse voor de 200 euro, maar zou wel eerst de bonnen willen gezien je hier nog geen deals hebt gedaan.
Ik heb alleszins een perfecte iTrader. Je ziet maar :)

Dat kan ik begrijpen, een nieuwe gebruiker zonder voorgaande deals, dan zou ik zelf ook liever niet op voorhand betalen.

Zou je het eventueel zien zitten om de verkoop in twee keer te doen? Ik kan je 2 bonnen doorsturen via PM, jij kan nakijken of alles in orde is/de bonnen toevoegen aan je account en daarna pas betalen. Van zodra ik die betaling ontvangen heb stuur ik je de andere 2 bonnen, die jij vervolgens na ontvangst ook betaald.

Beide keren betaal je dus pas na ontvangst en verificatie van de bonnen.

Dat kan ik begrijpen, een nieuwe gebruiker zonder voorgaande deals, dan zou ik zelf ook liever niet op voorhand betalen.

Zou je het eventueel zien zitten om de verkoop in twee keer te doen? Ik kan je 2 bonnen doorsturen via PM, jij kan nakijken of alles in orde is/de bonnen toevoegen aan je account en daarna pas betalen. Van zodra ik die betaling ontvangen heb stuur ik je de andere 2 bonnen, die jij vervolgens na ontvangst ook betaald.

Beide keren betaal je dus pas na ontvangst en verificatie van de bonnen.
Zeker, zo wil ik het doen. Ik stuur je een PM.

Terug
Bovenaan