Call of Duty: Black Ops 7

Ik heb er nu een paar rondjes op zitten, en een zombie-match maar het doet me niet zo veel eerlijk gezegd. Het design van de levels vind ik nogal grafisch nogal plattekes en bleek, en ben helemaal geen fan van dat wall-running.

Ja ben ook niet overtuigd (enkel zombie gespeeld).

Wapens voelden ook niet echt goed, zowel handeling als bijhorende geluiden.
Ik had ook al het gevoel dat er ook niet zoveel te ontdekken is qua map progress.
Was allemaal redelijk straight forward.

Denk dat ze vooral een beetje bang hebben met de nieuwe Battlefield die eraan zit te komen. Ze proberen COD nu te 'redden' door eindelijk eens toe te geven dat velen geen SBMM willen.
Velen wat willen de mensen dan dat je constant afgeschoten word door een met een kda van boven de 3.

Er zal altijd wel iets zijn met cod en nooit zal het genoeg zijn laatste goede cod voor mij was black ops, wat erachter kwam tot black ops 3 gespeeld was gewoon slecht.

Velen wat willen de mensen dan dat je constant afgeschoten word door een met een kda van boven de 3.

Er zal altijd wel iets zijn met cod en nooit zal het genoeg zijn laatste goede cod voor mij was black ops, wat erachter kwam tot black ops 3 gespeeld was gewoon slecht.
Dat werkt natuurlijk in beide richtingen, en zoals je zelf zegt, de beste CoD's waren die zonder huidige SBMM. :unsure:
Maar ik heb het niet getest, ik denk sowieso dat het niet zo effectief gaat zijn als je er een aparte playlist van maakt, en tijdens een beta ligt het gemiddelde niveau ook al een stuk hoger dan normaal.

Laatst bewerkt:
Deze gaat het niet worden voor mij, dat wall runnen etc is er teveel aan.
Geen idee of de sp op iets gaat trekken want deze was best goed in de vorige.
Bf ziet er zo vet uit maar ik heb dat nooit online gespeeld mappen waren te groot voor mij toen.

Momenteel loopt er een samenwerking met Monster Energy en COD. Aangezien ik niet van plan ben om de game te spelen ben ik weinig met de codes.
Misschien kan ik hier enkele mensen er een plezier mee doen.

Bonussen:
15min 2XP (1 code)
monster energy can decal + 15min 2XP (1 code)
weapon blueprint: Peacekeeper MK1 Hypergreen + 15min 2XP (2 codes)
weapon blueprint: VS Recon Green Thunder + 15min 2XP (2 codes)
operator skin: daylight ripper + 15min 2XP (3 codes)
operator skin: green fury + 15min 2XP (3 codes)

Redeemen op https://callofduty.monsterenergy.com

DJ8TVPP4WMFL
DRJMTJXLVTSW
DVVV5FT58FWN
DX9P5FRXH3TH
DCMP3KPHLJ5T
DLM8H3X3HKHH
DLRW3477X5FH
DTLFXF5KX374
DVRXJRV3FVTL
D8FC9NHJLFCN
DPT5TFMXPNKT
DKJL9RVNKW74
DFFRCMN7FNJW
DNM5TVVXRFFW
DPNTFX4HKF7N
DL3CVRTFP97N

Ik drink bijna dagelijks monster dus zal binnenkort dan nog wel eens wat codes droppen.

Tja wat wil je, trailers die een mediocre game voorstellen, wat krijg je een mediocre game met een sp campaign van 4u naar wat ik hoorde. Plus je moet online spelen voor de SP en er is geen pauze mogelijkheid, geen checkpoints. Wil je de SP offline spelen, pech.. En qua story stelt het blijkbaar niks voor. 70 euro dokken voor dit? Goed zot zegt men. En zoals je zegt het is CoD met gewoon nieuwe maps...

Tja als men game na game ieder jaar blijft uitmelken dan krijg je dit, ooit geraakt de melkkoe wel eens leeg.

Ondertussen vorige maand zijn er 2 kleppers van shooters uitgekomen.

Het blijft COD inderdaad. Vind de co-op campaign wel een leuke toevoeging.
Ook online is het weer knallen als vanouds. Die wall jump is wel serieus wennen. Gebruik het nog niet echt.

Terug
Bovenaan