Coca-Cola of Pepsi?

Wat heeft jouw voorkeur?

• Coca-Cola

Stemmen: 44 75,9%
  • Pepsi

Stemmen: 14 24,1%

• Totaal aantal stemmers
    58
Deze gif is van mezelf, zou ik in de comments deze link kunnen zetten in de comments? Of gaat imgur daar iets tegen hebben?

Deze zin is een beetje cryptisch voor mij :onzeker:
Gewoon zelf .gif achter de URL vlammen. Voor imgur is dat allemaal OK.

Deze zin is een beetje cryptisch voor mij :onzeker:
Gewoon zelf .gif achter de URL vlammen. Voor imgur is dat allemaal OK.
Neen ik bedoel omdat ze het al moeilijker maken om een gif op die manier te delen, wss omdat ze dat kaderke errond met hun logo willen behouden vermoed ik...

Is wel een gif die ik af en toe gebruik... Maar waarom ik dat zeg is dat het nog niet zo lang geleden zonder veel gedoe tussen de share links stond, nu dus niet meer

Lukt mij dus niet ehh, ik kom altijd in een imgur omgeving uit

Laatst bewerkt:
Neen ik bedoel omdat ze het al moeilijker maken om een gif op die manier te delen, wss omdat ze dat kaderke errond met hun logo willen behouden vermoed ik...

Is wel een gif die ik af en toe gebruik... Maar waarom ik dat zeg is dat het nog niet zo lang geleden zonder veel gedoe tussen de share links stond, nu dus niet meer

Lukt mij dus niet ehh, ik kom altijd in een imgur omgeving uit
Als ge aan de url geraakt die eindigt op .jpg/.gif/.mp4 is het een kwestie van hier op BeyondGaming insert image ipv insert media te gebruiken.

Volgende 2 zijn met dezelfde URL gedaan:

Insert image:
EICLZ0p.gif

Insert media:

Laatst bewerkt:
Als ge aan de url geraakt die eindigt op .jpg/.gif/.mp4 is het een kwestie van hier op BeyondGaming insert image ipv insert media te gebruiken.

Volgende 2 zijn met dezelfde URL gedaan:

Insert image:
EICLZ0p.gif

Insert media:

Okay dan pakt ge het adres van een foto op Imgur , verandert ge de unieke code en zet gif vanachteren ipv jpeg... Moet ik het zo bekijken? Want ik kom dus altijd uit op een grijze achtergrond of imgur omgeving...

Ik heb het dus over de afbeelding /gif zelf eh... Niet hoe je het hier moet posten

Maar waarom wilt ge de code en extensie veranderen? Op Imgur rechtermuisknop -> locatie kopiëren en op beyondgaming insert image werkt toch gewoon zoals het moet werken zonder grijze achtergrond of Imgur omgeving?

Maar waarom wilt ge de code en extensie veranderen? Op Imgur rechtermuisknop -> locatie kopiëren en op beyondgaming insert image werkt toch gewoon zoals het moet werken zonder grijze achtergrond of Imgur omgeving?
Hmm in welke browser is dat dan?

Voor mij is een link standalone als ge met enkel de url in te geven rechtstreeks op de foto/gif uitkomt, zonder andere dingen, en ik krijg da ni op de manier die ge zegt

Is belangrijk om vlot te kunnen posten, al is het hier dan mss niet echt een probleem, maar als ik hetgene doe dat jullie zeggen kom ik telkens in een imgur omgeving uit voor gifs... Voor foto's heb ik dit probleem dan niet, daar kan je wel een standalone link sharen bij imgur

Terug
Bovenaan