Sneeuwstorm
Well-known member
ETH is ook goed bezig, tegen de 2000€ momenteel 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan is het 1M / BTCVoor BTC voelt dit eigenlijk aan als het voorjaar van 2017. Waar we 'lang' tussen $2400 en $3000 hebben geconsolideerd en dan eindelijk uitbraken.
't is toen nog x6 gegaan dat jaar en we hebben sub $3000 nooit meer gezien.
Laten we hopen dat $60k de $3k van toen is, dan ga ik met pensioen![]()

Zeker. Trouwens X6 is 360k USD hé. Dat lijkt mij al de blowoff top te zijn in het allerbeste geval van deze cyclus.Ik heb het misschien wat simplistisch voorgesteld, maar als je op korte termijn uw waarde x6 wil laten gaan dan is er toch echt een serieuze kapitaalsinjectie nodig hoor. Organische groei gaat véél trager, ook op crypto.

Waar moeten de mensen anders hun megawinsten van cummies en co. in consolideren?Ik heb het misschien wat simplistisch voorgesteld, maar als je op korte termijn uw waarde x6 wil laten gaan dan is er toch echt een serieuze kapitaalsinjectie nodig hoor. Organische groei gaat véél trager, ook op crypto.

Niet helemaal correct - kijk bv naar Tesla die 1.5 miljard $ (of hoeveel was het) in bitcoin had gestoken. Dat betekend niet dat de marketcap slechts 1.5 miljard gestegen is - het was +/- 170 miljard $. Puur doordat het nieuws ervan bekend werd., wees maar zeker dat tesla die bitcoins op voorhand aangekocht heeft.Ik denk eigenlijk dat short-term zo een verwachtingen voor BTC te optimistich zijn. Om de waarde x6 te laten gaan moet de market cap ook in dezelfde mate stijgen, het zit nu op 1 biljoen dollar.
Moesten de 4 big-tech giants (MS, Apple, Google en Amazon) hun complete waarde consolideren in BTC dan is dat maar net genoeg om de market cap van BTC x6 te laten gaan.
Dromen is leuk, maar ik denk dat we al héél blij mogen zijn als BTC aftikt op 100k op korte termijn.
Ofwel moet echt de grote massa er een deel van zijn spaarkapitaal in steken, ofwel moeten er enorme aankopen zijn van investeringsmaatschappijen en banken. En dan nog zal het zeer moeilijk zijn om eventjes 6 biljoen dollar op te halen.
. Zeg nooit nooit in bitcoin, we zijn +/- x12 gegaan sinds 14 april vorig jaar.Dat is waar, maar het maakt het wel naar cryptonormen een iets veiligere investering, zeker als je met +100k euro aan het rommelen bent.. Ik zal nooit geld steken in van die kleine coins in de hoop dat ze zullen stijgen.. er zijn er imo nu gewoon teveel. Ik ben wel tevreden met een gemiddelde compounding return van 100% per jaar hoor.Als beleggingsproduct is BTC in se ook zo aantrekkelijk niet meer in de cryptomarkt. Altcoins met een deftig model achter bieden grotere kansen op een sterke multiplicator, waar BTC ondertussen meer een store of value is geworden die regelmatig eens een beetje omhoog kruipt.
Er is zeker nog geld, véél geld. Bij mijn vorige werkgever waren we gebacked door investeringskapitaal waar de eigenaars van zeiden dat het een "heel klein fonds" was. Dat ging over een besteedbaar kapitaal van net geen 4 miljard dollar.
BlackRock is overigens meer asset management, dat is niet volledig hun eigen kapitaal.
Nu bon, ik wil niet de negative nancy zijn hé, maar BTC is ondertussen al een smak geld waard wat het potentieel op grote winsten kleiner maakt.

Ik heb al een deel in BUSD staan, dat geeft toch gemoedsrust. Als de bulls echt zot beginnen te worden dan kan het wel paar weken pumpen hoor, tot boven de 100K, en dan verwacht ik toch een dikke crash. Als we zo ver zijn dan zal ik toch het meeste van mijn altcoins ook al omzetten in stablecoins.
Hoop er maar niet op. Die 70-80% crash komt er hoe dan ook aan. 3 maanden geleden dacht men ook dat men geen 30% correcties zou zien 'want institutioneel geld'. Institutioneel geld wordt net zo goed uitgecashed als retail money.Idd, stel dat BTC crasht tijdens de bearmarket met 80% dan zullen veel alts met 95% of meer crashen. De vraag is natuurlijk of we wel een crash van 80% gaan zien met al dat institutioneel geld in BTC.
Jep, er zit niet effectief 6T in Bitcoin, dat is gewoon de prijs die mensen er op dat moment aan geven op de exchanges.Je hebt geen 6biljoen nodig om die marketcap te halen. Het gaat gewoon om wat verkopers/kopers overeen komen om te betalen per verhandelde bitcoin. Als iedereen vervolgens richting fiat wil terugkeren zakt het kaartenhuisje natuurlijk ineen. Zolang Bitcoin de 'store of value' belofte blijft waarmaken kan die prijs gewoon omhoog.
Anderzijds als BTC dan een waarde van 100000$ zou halen zou dat wel de headlines in het nieuws halen, stel dat BTC 100$ stond en het maximale aantal BTC's zou 21 miljard zijn ipv 21 miljoen, dan zou het ook zo spectaculair niet zijn.Ge kunt ook een stoploss instellen ehHet grote verschil, en dat is waarom ik echt niet begin met dat crypto-traden, is dat de klassieke markte een begin- en einduur hebben waar crypto gewoon 24/24 doordendert. Ooit moet ge is slapen en als het net in die uren is dat uw investering keldert dan staat ge daar schoon.
En de klassieke stockmarkten hebben mss een begin en eindduur voor de gewone trader, maar ondertussen word er wel in de after hours nogal wat geld versluisd...In een echte crash gaat uw stoploss niet getriggerd worden. Er moet altijd een koper zijn hé.Ge kunt ook een stoploss instellen ehEn de klassieke stockmarkten hebben mss een begin en eindduur voor de gewone trader, maar ondertussen word er wel in de after hours nogal wat geld versluisd...
Nieuw project: moonlift.io
Er kan een mail gestuurd worden indien geïnteresseerd in pre-sale
Ik ga sowieso een bnbtje erin steken en dan zien we wel wat het geeft![]()
Of een stoploss die afgaat door een kleine crash waarna de prijs weer stijgt. Dan heb je juist op de dip verkocht.In een echte crash gaat uw stoploss niet getriggerd worden. Er moet altijd een koper zijn hé.