Mag ik vragen hoe je dit bepaald hebt? Had je deze strategie op voorhand vastgelegd?En ik heb al mn ETH verkocht. Heeft de eerste support level van 1877 dollar doorbroken..volgende is +-1500 dollar
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik vragen hoe je dit bepaald hebt? Had je deze strategie op voorhand vastgelegd?En ik heb al mn ETH verkocht. Heeft de eerste support level van 1877 dollar doorbroken..volgende is +-1500 dollar
Hehe weak hands. De ETH/BTC charts heeft een forse duik genomen maar ik ga deze dip niet verkopen. Ik schat de kansen dat dit de bodem is hoger in dan de kans dat het verder naar het niveau van 21/12/20 zakt.En ik heb al mn ETH verkocht. Heeft de eerste support level van 1877 dollar doorbroken..volgende is +-1500 dollar
Ja maar het is wel de bedoeling om rond 1600-1700 terug te kopenHehe weak hands. De ETH/BTC charts heeft een forse duik genomen maar ik ga deze dip niet verkopen. Ik schat de kansen dat dit de bodem is hoger in dan de kans dat het verder naar het niveau van 21/12/20 zakt.
. Het is niet dat ik ga wachten tot het terug richting 400 gaat 
Brave man.Ja maar het is wel de bedoeling om rond 1600-1700 terug te kopen. Het is niet dat ik ga wachten tot het terug richting 400 gaat
![]()
Om binnen paar weken te zeggen dat het ook bs isZit Musk nu te hinten naar Cardano?
“Cardano is a fork in the road”![]()
What Is Cardano, Blockchain Built for Sustainability | Cardano
Discover what makes Cardano different. Built on peer-reviewed science, powered by a global community, and designed for a sustainable, decentralized future.cardano.org

Highly unlikely.Zit Musk nu te hinten naar Cardano?
“Cardano is a fork in the road”![]()
What Is Cardano, Blockchain Built for Sustainability | Cardano
Discover what makes Cardano different. Built on peer-reviewed science, powered by a global community, and designed for a sustainable, decentralized future.cardano.org
Hehe weak hands. De ETH/BTC charts heeft een forse duik genomen maar ik ga deze dip niet verkopen. Ik schat de kansen dat dit de bodem is hoger in dan de kans dat het verder naar het niveau van 21/12/20 zakt.
Eth heeft ook zijn BTC-ETH support ratio doorbroken. Eens het onder 0.03373 zakt, zal het wss doorzakken naar 0.0315. Je zou hem dus beter daar aankopenKlopt, ik was net aan het denken om wat extra BTC om te zetten naar ETH.
Ik hou m'n ETH braafjes bij. Is al de hele maand aan het underperformen t.o.v. bitcoin, dus dit is net een buy moment ipv een sell moment.
Ik blijf het straf vinden hoe mensen koersen blijven najagen.
.
Ik hoop dat je dan tijd genoeg hebt om alles op te blijven volgen. Ik probeerde zo'n zaken vroeger ook, maar heb eruit geleerd. Je moet dan constant de prijzen in het oog houden. Kan goed zijn dat het nog verder zakt, maar dat het al terug hoger staat tegen dat je tijd hebt om terug aan te kopen. Daarbovenop zit er redelijk wat support op het huidige level ETH/USD, dus ik begrijp niet goed waarom je zegt dat het per se door moet zakken. Kan natuurlijk wel, maar hoeft zeker niet.Eth heeft ook zijn BTC-ETH support ratio doorbroken. Eens het onder 0.03373 zakt, zal het wss doorzakken naar 0.0315. Je zou hem dus beter daar aankopen.
Hoe dan ook blijf ik even met een glimlach naar de daling kijken...hopelijk kan ik straks terug aankopen![]()
Juist, je ging mij ADA sturen ter waarde van 100 euro. Dat was een deal tussen uw dronken alter ego en ikToen ik opstond had ik blijkbaar ook nog eens 100 euro overschreven naar de app. Geen flauw idee wat ik ermee ging kopen.
Ik zal het hem zaterdag eens vragen, de kloothommel.Juist, je ging mij ADA sturen ter waarde van 100 euro. Dat was een deal tussen uw dronken alter ego en ik
Zolang dat het niet terug naar 0.245 zakt ben ik nog niet echt ongelukkig (maar wel minder gelukkiger dan toen het op 0.45 stondEth heeft ook zijn BTC-ETH support ratio doorbroken. Eens het onder 0.03373 zakt, zal het wss doorzakken naar 0.0315. Je zou hem dus beter daar aankopen.
Hoe dan ook blijf ik even met een glimlach naar de daling kijken...hopelijk kan ik straks terug aankopen![]()
).