D
Deleted member 95
Guest
Dollars en Euros best niet verwarren.Zit nu toch al aan 38.5k... We zullen zien.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dollars en Euros best niet verwarren.Zit nu toch al aan 38.5k... We zullen zien.![]()
Ik bedoel Euros. Is voor mij makkelijker om te rekenenDollars en Euros best niet verwarren.

BNP heeft de Duitse bankrekening van Kraken geblokkeerd om naar over te schrijven.Iemand nog problemen met over te schrijven naar Kraken vanaf BNP? Krijg constant foutmelding als ik overschrijving wil doen.. Vorige maand ging het wel nog ( FIDOR SEPA manier).
Man man man; mag dit eigenlijk allemaal wel? En als je ooit wil de omgekeerde richting doen: ga je dan wel kunnen laten storten op je BNP rekening?BNP heeft de Duitse bankrekening van Kraken geblokkeerd om naar over te schrijven.
Die in Liechtenstein werkte dit weekend nog wel.
BNP is gewoon een hele slechte en oubollige bank. Nooit begrepen dat er mensen zijn die daarbij blijven, tenzij ze er een lening bij hebben lopen natuurlijk. Vanaf KBC gaat dit normaal gezien wel lukken.Man man man; mag dit eigenlijk allemaal wel? En als je ooit wil de omgekeerde richting doen: ga je dan wel kunnen laten storten op je BNP rekening?
Zijn er daar kosten aan verbonden aan die andere rekening? Heb altijd al die duitse genomen en daar gingen er geen fees af.
Heb ook nog KBC maar geen idee of het daar wel gaat lukken...
Een moment van stilte voor degenen die eergisteren ingestapt zijn en nu bij wijze van kennismaking hun centjes zien verdampen.
Bij de 'funding' pagina zie ik niks staan van fees.BNP is gewoon een hele slechte en oubollige bank. Nooit begrepen dat er mensen zijn die daarbij blijven, tenzij ze er een lening bij hebben lopen natuurlijk. Vanaf KBC gaat dit normaal gezien wel lukken.
Je kan bij Kraken zelf zien of er extra fees afgaan, maar ik vermoed van niet. Veel zal het alleszins nooit zijn.
Kan het alleen beamen. Alle banken kunde een gratis instant overschrijving doen..BNP vraagt er geld voor.BNP is gewoon een hele slechte en oubollige bank. Nooit begrepen dat er mensen zijn die daarbij blijven, tenzij ze er een lening bij hebben lopen natuurlijk. Vanaf KBC gaat dit normaal gezien wel lukken.
Je kan bij Kraken zelf zien of er extra fees afgaan, maar ik vermoed van niet. Veel zal het alleszins nooit zijn.
Is bij alle foreign (stock) brokers ook een requirement.edit: ze bedoelen gewoon dat je dezelfde naam moet hebben zeker. Te vluchtig lezen...
Toevallig gisteren nog geïnformeerd bij Crelan hoe ik een instant payment kan uitvoeren.Kan het alleen beamen. Alle banken kunde een gratis instant overschrijving doen..BNP vraagt er geld voor

Ja die BNP heb ik al altijd gehad.. Maar gebruik het ook minder en minder; Die kraken deed ikg ewoon vanaf die rekening omdat die al opgeslagen stond.Kan het alleen beamen. Alle banken kunde een gratis instant overschrijving doen..BNP vraagt er geld voor.
Hun app is ook totaal niet veilig. Als ge een overschrijving doet = bedrag en rekeningnr invullen ==> "verder"...en als ge daar op klikt, is uw geld al vertrokken. Bij KBC moet ge dan eerst nog uw code invoeren enzo
Wachten tot den Ethereum zakt naar 1000 om ze dan terug te kunnen oppikken. Heb er drie verkocht aan 1300/1450 en 1600 respectievelijk. Da's dan 1350 op den boek.Een weekje Chinese BTC-miners die bulk droppen. Week van de solden.
Idem, enkele minuten geleden gestort naar Binance voor de eerste keer, kreeg direct een mail dat het geld beschikbaar was.Geld gestort via gewone SEPA naar Binance. 2 minuten later staat het op mijn account. Was zaterdag ook zo.
Idem, enkele minuten geleden gestort naar Binance voor de eerste keer, kreeg direct een mail dat het geld beschikbaar was.