Crypto - Nieuws en algemene discussie

Wat een prachtige solden.

Je ADA's staan niet tijdelijk vast als je ze staked. Enkel op Binance is dat zo. Ge moet uw ADA's naar een wallet sturen (Yoroi bvb) en daar in een pool staken. Op elk moment kunt ge uw ADA uitnemen en verzenden.

Staken heeft enkel voordelen... extra geld verdienen.
Is er een voorkeur voor wallet? Yoroi of Daedalus?

ADA zal snel nr 3 staan op coinmarketcap zoals ze nu bezig zijn. Het is een nek aan nek race tussen USDT, BNB en ADA.
ADA 2400 sats ondertussen :)

Laatst bewerkt:
Kan je ondertussen al staken via een mobile wallet? Of moet het echt nog altijd via een pc gebeuren?
Ik heb geen recente persoonlijke pc meer, doe alles op die van het werk en daar wordt de connectie van de wallet met het internet tegengehouden.
Ge kunt via uwe ledger ook staken. Zelf nog niet geprobeerd, maar ik denk wel dat je uwe ledger moet linken aan Daedalus wallet (of dat met Yoroi werkt weet ik niet) daarvoor. Mijn ADA staan nog op Binance momenteel.

Kan je ondertussen al staken via een mobile wallet? Of moet het echt nog altijd via een pc gebeuren?
Ik heb geen recente persoonlijke pc meer, doe alles op die van het werk en daar wordt de connectie van de wallet met het internet tegengehouden.
Ik gebruik Celsius om een delen te staken (ETH, BTC), wel (nog) geen Ada via hen.
Keplr gebruik ik voor SCRT te staken aan 32%
Ada voorlopig via Binance, en die hebben ook een handige app.

Ik koop ADA meestal aan door LTC (kan al vanaf 100EUR) te kopen op BTCdirect.
Op Binance convert ik mijn LTC dan met ADA.

Is dat een n00b-manier? :D

Daedalus is meer 'complex'. Maakt niet zoveel uit.
zo complex is dat nu toch ook niet.
Ga naar uw stakepool tabje,
kies een niet saturated pool met lage kostenfees en schuif het slidertje tot welk bedrag je wil staken.

betaal een peulschil aan ada wel. 0.1 ada ofzo?

zo complex is dat nu toch ook niet.
Ga naar uw stakepool tabje,
kies een niet saturated pool met lage kostenfees en schuif het slidertje tot welk bedrag je wil staken.
Ik zeg niet dat het zo complex is. Maar tgov Yoroi heeft het meer functies/data-overzicht/etc..

Laatst bewerkt:
Wat een prachtige solden.

Je ADA's staan niet tijdelijk vast als je ze staked. Enkel op Binance is dat zo. Ge moet uw ADA's naar een wallet sturen (Yoroi bvb) en daar in een pool staken. Op elk moment kunt ge uw ADA uitnemen en verzenden.

Staken heeft enkel voordelen... extra geld verdienen.
Wel, ik zit op Binance. Dus 't is wel makkelijk om ze daar te staken. Zal eens bekijken waar het meeste opbrengt.

Het minimum dat je moet staken bij Binance is 5000 ADA blijkbaar. Zoveel ben ik niet bereid te investeren in ADA, vind het te high risk.
Is er nergens een exchange waar je geen minimum hebt? Bij Kraken is er bvb voor DOT geen minimum bedrag en kan je het unstaken wanneer je wil. Zoiets zou ik ook willen vinden voor ADA.

Al die ADA shillers hier...
Je zou als buitenstaander voor minder de kriebels krijgen bij het lezen van dit topic.

ADA is niet normaal. Enigste coin die al 100% gerecupereerd is.

2 mogelijkheden:
- ofwel loopt ADA achter en komt de dip nog
- ofwel is dit ... een heel goed teken

Die volgt gewoon zijn eigen cyclus.
Net zoals FTM afgelopen week x2,5 gegaan is, terwijl al de rest diep in het rood stond.
Of SOL/SRM die het ook heel goed deden tijdens de vorige dip.

Laatst bewerkt:
Ik zeg niet dat het zo complex is. Maar tgov Yoroi heeft het meer functies/data-overzicht/etc..
ah heeft Yoroi nog minder functies :s
Dat steekt me wel tegen bij daedalus. Je kan enkel maar de som van je rewards zien. Niet per epoch.
Dat had ik graag gehad om mijn stakepoolkeuze te optimaliseren.

Laatst bewerkt:
ADA is niet normaal. Enigste coin die al 100% gerecupereerd is.

2 mogelijkheden:
- ofwel loopt ADA achter en komt de dip nog
- ofwel is dit ... een heel goed teken

Dat is het momentum dat er achter zit.
Uitrol Gougen. Africa deal dat er aankomt. Coinbase/Grayscale speculatie. Groot geld dat ADA aankoopt. Etc..

Wanneer BTC zich gaat stabiliseren in een zijwaartse trend/of gestaag naar boven trekt. Gaan we ADA zien vliegen (denk ik).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan