Crypto - Nieuws en algemene discussie

Of Cumrocket. Best meteen 10000 euro tegenaan smijten, gegarandeerd 100x dit jaar.
In deze fase van de bullmarkt gepumpte altcoins bijkopen is zeer roekeloos. Die kunnen op ieder moment terug -90% gaan.
En cummies en sushies, daar spreekt binnen 6 maanden misschien niemand nog over. Maar doge, die gaat al 8 jaar mee.

En ja, ik ben echt zuur dat ik met mijn potje tezos nog 'maar' 520% gemaakt heb. :p

Reminder voor mezelf: gewoon potje DOGE kopen in 2023

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, je zou eigenlijk voor minimum 80% in BTC/ETH moeten zitten. De overige 20% kan je dan gebruiken voor alt spielerei.
100% ADA for the win!

Maar uw achterliggend punt is valide, uw portfolio moet gefocust zijn op long-term gain.
Ik ken er ook die begonnen zijn met 10k en ondertussen op 180k zitten door constant hele nachten te traden op altcoins. Maar weet ge wat de grap is? Ze willen allemaal niet uitcashen of consolideren in BTC/ETH/BUSD/USDT want daar zijn de winsten te klein.
Dat zijn de gasten die fameus op hun bakkes gaan krijgen zodra de bullmarket abrubt stopt.

Het kan heel heel lucratief zijn maar het risico is ook fucking gigantisch om te speculeren op die fratsen. Bezint eer ge begint en zie het zeker niet als easy money.

Daarnaast vergeten veel mensen dat het ook niet is omdat uw coin 100% in waarde is gestegen dat ge daar noodzakelijk veel geld uit kunt halen.
Er moeten nog altijd buy orders tov uw sell orders staan.

Ik vind dat men de mensen hier in deze thread nogal snel aanvalt. We zijn allemaal op een gegeven moment Cesar geweest toch?

We kunnen veel leren van elkaar maar wel met respect a.u.b.

Niet de eerste keer dat er in dit topic lachend wordt gedaan over Doge.
@Cesar: niets van aantrekken. Als jij denkt dat de waarde nog verder kan stijgen, moet je er gewoon voor gaan.
Ikzelf vind Binance wel prettig werken.

Cumrocket blijft dalen met een crash deze nacht, maar crashtestdummy ziet het nog zitten precies

giphy.gif
yup, de whales gaan eruit, maar het aantal holders blijft maar stijgen, 3300+ nu :) nu ook gelist op blockfolio en coinbase. tis een kwestie van tijd tegen dat de dumps gedaan zijn

Feit dat Turkije crypto wil verbieden is een heel goed teken.
Turkse Lira is één van de grootste mislukkelingen onder de deviezen.

Heb nu al ne tijd niets meer bijgekocht.
Wilde storten op binance maar daar is geen optie meer voor een gewone overschrijving? Of ben ik nu blind?

Heb nu al ne tijd niets meer bijgekocht.
Wilde storten op binance maar daar is geen optie meer voor een gewone overschrijving? Of ben ik nu blind?
Niet meer te vinden inderdaad, raar...

EDIT:
Ik zie nu in plaats van SEPA overschrijving, Sofort (Klarna) staan met kosten van 2% ...
Of stond dat er al en is SEPA optie gewoon foetsjie?

Ik denk dat ze de volledige crypto market nog gaan doen crashen met hun Doge pump and dumps, allemaal pump en dump en dom volk dat er op springt. Dit kan niet blijven duren.

Sterke support nog voor BTC op 60K

Terug
Bovenaan