Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Optie is terug aanwezig voor SEPA.Die optie heb ik zelfs niet![]()

Yes, thanks!Optie is terug aanwezig voor SEPA.
Als je het al op voorhand moet weten, dan had ik in tijde ook bitcoins gekocht toen ze net uitkwamen. Moest ik nu nooit meer gaan werken en kon ik leven als god in Frankrijk.Lol mijn 50 doge is 350 geworden. Had er meer in moeten steken indertijd
Tuurlijk, dat denken we allemaal heAls je het al op voorhand moet weten, dan had ik in tijde ook bitcoins gekocht toen ze net uitkwamen. Moest ik nu nooit meer gaan werken en kon ik leven als god in Frankrijk.
het is allemaal grotendeels onvoorspelbaar. Wie had kunnen verwachten dat een memecoin zo ging stijgenCoinbase heeft nooit op 250 gestaan.Coinbase aandeel van 250 naar 327 ook
Ah, ik zag da op Bolero de dag dat ze op de beurs gingenCoinbase heeft nooit op 250 gestaan.
Mijn schoonvader doet ook beleggen, maar niet in crypto's. Heb al vaak met hem gesproken erover. Is gewoon gokken met momenten.Tuurlijk, dat denken we allemaal hehet is allemaal grotendeels onvoorspelbaar. Wie had kunnen verwachten dat een memecoin zo ging stijgen
Mijn schoonvader doet ook beleggen, maar niet in crypto's. Heb al vaak met hem gesproken erover. Is gewoon gokken met momenten.
Nu net zoals met doge, durf zelf eerlijk zeggen dat ik de ballen niet had voor te investeren erin. Nu voor jullie heeft het geloond, maar zullen er nu veel weer investeren en dan gaat het hard droppen. Die zullen met katerke zitten.
Daarom moet je leren stop loss zetten ook als je instapt. Maar heel wat onwetende in de crypto wereld.Eerder met de Doge's.
Maar net hetzelfde werd hier een aantal maand geleden verkondigd. Crash van 9 cent naar 5 cent.
Boehoehoe "geld kwijt", kijk nu. This is crypto. Je leert leven met de swings, of je blijft eruit.
Anyway, nu consolideren naar 25 cent om daarna te pumpen naar 1 dollar? Wie zal het zeggen.
Dat is de valuatie die gegeven werd voor het aandeel op de vrije markt ging. Het aandeel opende officieel rond de 381 dollar.Ah, ik zag da op Bolero de dag dat ze op de beurs gingen