Crypto - Nieuws en algemene discussie

TRX staat goed, redelijke shitcoin maar veel interesse in en korte termijn sws winst mogelijk te nemen.
15% gestegen sinds deze post, ondertussen verkocht en volledig in VTHO gegaan

Is een coin die sterk vasthangt aan VET, VET staat nu op 0.2377 USD , VTHO op 0.02 . Opwaarts potentieel is dus heel groot. We gaan zien hoe het uitdraait

VET is goed aan het gaan. Verdubbeld op een week.

Na 2 jaar afwezigheid sinds dit jaar ook terug beginnen spelen met crypto. Stelselmatig 3000 euro gelijk verdeeld over vet, ada en eth. Op dit moment een 3750 waard.
Ik twijfel tussen alles laten staan met oog op lange termijn of er terug uit en wachten op de crash (die misschien niet komt).

Ik ben zo zeker nog niet dat er een echte crash gaat komen. Misschien op de holle shitcoins wel, maar alle “echte projecten” hebben ondertussen genoeg bestaansreden om stabiel te blijven

Een actief gebruikt smart contracts platform bv.

een crash is voor mij ook 80-90% waardedaling he, niet dat btc terug naar 50k valt

Een actief gebruikt smart contracts platform bv.

een crash is voor mij ook 80-90% waardedaling he, niet dat btc terug naar 50k valt
Smart contracts worden tot nu toe enkel gebruikt om nieuwe coins te maken voor nog meer speculatie. DeFi is ook gewoon nog een manier extra te gaan gokken. Geef mij een use case die tot nu toe gebruikt wordt waar het hoofdgebruik geen speculatie/gokken is.

Smart contracts worden tot nu toe enkel gebruikt om nieuwe coins te maken voor nog meer speculatie. DeFi is ook gewoon nog een manier extra te gaan gokken. Geef mij een use case die tot nu toe gebruikt wordt waar het hoofdgebruik geen speculatie/gokken is.

Carrefour gebruikt hun tools bv voor de voedselketen in kaart te brengen.
Draait onder andere op Ethereum

Ok dat is 0,000000000000001% van het gebruik. De andere 99,...% is speculeren en gokken. Wil maar zeggen, de reden waarom dat alles zo'n hoge prijs staat is niet omwille van hun gebruik, maar omwille van speculatie en winstbejag. Dit is een bubble en zal 100% crashen. (ik heb al uitgecashed and ben aan het wachten op de crash :p)

Ge hebt 1 use case gevraagd en ik heb u 1 use case gegeven, die nota bene een internationaal platform is waar meerdere grote bedrijven verschillende use cases op draaien.
Geef dan gewoon toe dat ge er naast zat.

Jamaarja, hoe werkt dat exact en moet er een partij dus cryptomunten aankopen hiervoor?
Hoe worden kosten gemanaged in dit verhaal?

Want als Carrefour geen cryptomunten nodig heeft, wat is dan de link?

Het lijkt dat ze dit gebruiken?

Dusja, de usecase van een blockchain is er maar wat is de link tussen een cryptomunt en deze usecase?

De site dat je geeft:

Dat is toch gewoon voor je eigen blockchain te beheren? Geen cryptomunten/tokens of weet ik wat zijn niet nodig?

Zonder actieve ETH kan dat niet werken hè, dus zelfs als die zelf geen Ethereum kopen moet de blockchain nog draaien om hun platform te laten werken.

Zonder actieve ETH kan dat niet werken hè, dus zelfs als die zelf geen Ethereum kopen moet de blockchain nog draaien om hun platform te laten werken.
Maar werkt het met ETH?

Pendant ce temps, à Massy (Essonne), au siège de Carrefour France, les cinq informaticiens sont rivés à leurs ordinateurs. Ils ont téléchargé la base Ethereum, qui tourne sur le cloud de Carrefour. Ils développent la plateforme, commencent à coder les données de traçabilité contrôlées par des organismes indépendants et rendues infalsifiables.

Dat is dus gewoon een eigen private entreprise ethereum netwerk dat ze zelf hosten met hun eigen "ETH"

Hier ook, geen sprake van gedecentraliseerde blockchain

Dat is ook wat settlemint doet. Je eigen privé chain oprichten op basis van ethereum of andere technologiën.. Er is geen munt te kopen.

Dat is wat Carrefour eigenljk gedaan heeft. Die moeten niets van publieke ETH kopen.

Terug
Bovenaan