Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik heb nog altijd geen verlies gemaakt op mijn ADA. As usual is de drop daar weer zeer beperkt op.

Alleszins zeker geen slecht teken dat de mensen daar blijkbaar toch minder ingestapt zijn met het idee van een snelle cashgrab.

Het is ook onmogelijk om de markt perfect te kunnen timen, je kon niet weten toen ADA aan 1.5$ stond dat het ging meecrashen. Voor hetzelfde geld verkoop je en blijft het doorstijgen.

Nee maar ge kunt er wel wat meer vertrouwen in hebben dat het niet compleet den dieperik gaat omdat het een lege doos zonder roadmap en functionaliteit is

Beginnersvraagje, BTC aankopen blijkbaar is nergens een probleem maar als ik bijv voor 20 000€ verkoop, hoe moeilijk is het dan om dit effectief terug op mijn KBC rekening in € te zien verschijnen?

Ook wat zitten shoppen vandaag: BTC, VET, CHZ, ENJ, THETA en DOT gekocht vandaag. DOT had ik gisteren al verkocht om vandaag bij te kopen.

Ik ben klaar voor een rode week/maand/jaar. Volgens mij hebben we de top van deze cycle ondertussen bereikt. Ik wens jullie nog veel succes

Terug
Bovenaan