Crypto - Nieuws en algemene discussie

Deed ik een weekje of 2 geleden al. 100 euro :) De stijging van de laatste dagen is gewoon unreal...
Als die ooit naar de $1 gaat, hahaha ... Maar dat is echt wel een extreme groei hoor. Laat ons zeggen dat het mss eens naar $0.1 kan gaan. Dan heb ik ook al een leuk zakcentje verdiend aan die 100 euro.
't Is aan het pumpen vandaag, 0.0038 gedaan :cool:
Spijtig dat ik maar 200$ er van gekocht heb. HOT to the moon!

Ondertussen de 0.004 voorbij :)
Ik denk wel dat dit een pump is, dus mss verkoop ik de helft en laat ik de rest zitten. Het vliegt echt omhoog. Natuurlijk als ik verkoop dan gaat het nog meer pumpen, zoals gewoonlijk.

Goeie 10 euro bij hier, heb maar 9600 HOT
Ik had er 100K gekocht voor 232$, heb 50K verkocht voor 192$, de rest laat ik nog wel even zitten. Wil genoeg cash hebben voor als er een dump komt. Blijkbaar is er weer een massive outflow geweest van F2Pool adressen, wat er zou op wijzen dat miners hun BTC willen verkopen, mogelijk met oog op de futures contracten die verlopen volgende week.

Laatst bewerkt:
Wa is da hier zeg vandaag -1% op mijn portefieulle... Komaan é gasten

fywT.gif

Ik had er 100K gekocht voor 232$, heb 50K verkocht voor 192$, de rest laat ik nog wel even zitten. Wil genoeg cash hebben voor als er een dump komt. Blijkbaar is er weer een massive outflow geweest van F2Pool adressen, wat er zou op wijzen dat miners hun BTC willen verkopen, mogelijk met oog op de futures contracten die verlopen volgende week.

Omdat je een Youtube-filmpje post:

Youtube is toch ook een rommelboel geworden door crypto. Niemand die de munt of werking uitlegt, enkel om ter zotste prijsvoorspellingen.

CARDANO (ADA) BREAKOUT! Cardano Better Than Ethereum & Bitcoin | Crypto News, Elon Musk Twee

CARDANO REDY TO HIT $10 AND SMASH ETHEREUM!!! HOW TO MAKE $3 5 MILLION IN 1 DAY IN CRYPTO

ADA TO THE MOON | What To Expect From Cardano in 2021 | ADA Cardano Future| Event for Crypto societ

CARDANO SURGES PAST $1.00 - Journey to $32 ADA

Cardano To $100 possible? | Can ADA Make You Rich And Beat Ethereum

Cardano: A run for the record books

Why ADA Will Go PARABOLIC SOON (Cardano Price Prediction 2021

CARDANO IS THE ETHEREUM KILLER!!!?? CRYPTO MILLIONAIRE 2021

...

Ben die clickbait titels op Youtube ook wel wat beu aan het worden. Zie hierboven, Cardana 100 USD in 2021? Laat me niet lachen. 😁 32 USD lijkt me zelfs verre van realistisch.

Ik zie hier opeens verschillende berichten over Holo? Nog nooit van gehoord en als ik het opzoek lijkt het me ook niet echt iets speciaal. Vanwaar de hype hier? Gewoon omdat het "cheap" is per coin? Want dat is gewoon omdat er veel van in omloop zijn hoor. :p

Dit hier heeft een leuke toekomst imo. Eady x10 met wat geluk, het us te goed gemaakt en marketed on te falen.

Ik denk dat als ADA het haalt tot 5 USD dit jaar dat we blij mogen zijn. 100 dollar of meer is echt op niks gebaseerd.
Als het wel zo is gaat ge mij niet horen klagen natuurlijk :p

Wow, CRO is omhoog geschoten plotseling. Heeft waarschijnlijk alles te maken met de 70 miljard coins die onbeschikbaar werden gemaakt?

BTC drop rond 55k US en nu al de hele tijd heen en weer tussen mensen die de dip opkopen en mensen die verkopen rond dit bedrag.

Mijn BTC stop loss was geactiveerd, dacht de ideale moment om dat geld naar binance over te zetten. Instant overschrijving maximum aantal bereikt :wallbash:

Terug
Bovenaan