Luister naar de podcast en kom dan terug met je stelling dat je argumenten niet ontkracht zijn. Omdat hij een stelling heeft geponeerd die niet juist was, is zijn volledige uiteenzetting bullshit, dat slaat toch nergens op. Iedereen maakt in zijn professionele leven fouten, denkfouten en verkeerde inschattingen. Jij ongetwijfeld ook.Ik reageer op de expert uit jouw filmpje waarvan jij zegt dat ik het eens moet bekijken want ik kan wel iets leren.
De expert uit jouw filmpje toont dat hij een basisconcept van obligaties niet snapt.
Merk op dat die quote van Saylor over obligaties geen mening is, gewoon een totale denkfout over een standaard gekende mathematische eigenschap van obligaties.
De vraag blijft dus: als hij zelfs dat niet weet over zo'n eenvoudig concept, wat doet jou denken dat hij iets kent van andere financiële instrumenten en hoe ontkracht dit mijn argumenten dan?
Maar zoals gezegd, ik wil de discussie niet aangaan met jou. In je postgedrag op 9l zag ik dezelfde arrogante toon in iedere post, no thanks.
't is uiteraard niet toevallig dat mensen zoals u opeens opduiken net als er een significante pullback gebeurt. Hetzelfde met het 'I told you so' gehalte in de MSM vandaag. We spreken over 5 jaar nog eens.