Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup, "Dubai Businessman..." oké tap out. Die eilandjes zijn der ook allemaal niet allemaal gekomen.Weet niet wat ik daar van moet geloven...
Iemand die geld ziet, gaat zich niets aantrekken van een pipo die zegt "niet doen jongens".Ik denk dat dit topic perfect is voor mij.
Mijn job is finance en investing, mijn diploma's zijn tech en finance.
Gewoon de lurkers waarschuwen die misschien geneigd zijn om meegetrokken te worden in dit topic van believers.
En wa is het nu? Is het uw job of 'denkt' ge er iets van te weten? Uw baas zal het graag horen.Een ouwe bok die op 1 of andere manier het tof vindt om op internet met random mensen wat te discussiëren over onderwerpen waar ik denk iets van af te weten.
Het meest bizarre is feitelijk het gecross-post. Effe de wind vanvoor in de crypto thread, dan gaan we wat neuten over de crypto jongentjes in de beurs thread.Heeft HLN hier nu ook een account aangemaakt ofzo?
95% niet (anders zouden bubbles niet bestaan), maar 5% doet dat wel en 1 van die vorige "pipo's" die full ging dollar cost averagen in Dexia in 2009 en dat uiteindelijk niet gedaan heeft, is nu nog altijd een vriend gebleven ;-)
En die 5% geeft mij voldoening.
Uw job is dus: zoveel mogelijk fees rippen van uw klanten die de échte risico's nemen. Daar ligt idd het geld, in de tussenpersonen die denken dat ze noodzakelijk zijn, maar eigenlijk 100% niet. Dus banken, notarissen, vastgoedmakelaars, etc... Allemaal "the scum of the earth" in mijn ogen. Dat zijn parasieten die hun tentakels stevig hebben verankerd in de maatschappij en waarvan we heel moeilijk vanaf zullen raken. Crypto en uw eigen bank spelen is een heel goede eerste stap.Ik denk dat dit topic perfect is voor mij.
Mijn job is finance en investing, mijn diploma's zijn tech en finance.
Gewoon de lurkers waarschuwen die misschien geneigd zijn om meegetrokken te worden in dit topic van believers.
shh anus is verleden tijdUw job is dus: zoveel mogelijk fees rippen van uw klanten die de échte risico's nemen. Daar ligt idd het geld, in de tussenpersonen die denken dat ze noodzakelijk zijn, maar eigenlijk 100% niet. Dus banken, notarissen, vastgoedmakelaars, etc... Allemaal "the scum of the earth" in mijn ogen. Dat zijn parasieten die hun tentakels stevig hebben verankerd in de maatschappij en waarvan we heel moeilijk vanaf zullen raken. Crypto en uw eigen bank spelen is een heel goede eerste stap.
En ge zijt wss ook gewoon salty da ge nooit crypto hebt gekocht, dus komt ge maar bashen.
Hebben ze een use-case gevonden?ADA is poppn right now.

Ja, goed idee, laten we alle kritische stemmen negeren en enkel nog luisteren naar mensen die bevestigen wat we willen horenLaten we gewoon allen JanusDR negeren, zodat we terug naar een vredig topic kunnen gaan.
We gaan van start in 3, 2, 1, GO!

Als de persoon in kwestie ook negeert blijft er natuurlijk ook niet veel "common ground" over om überhaupt ook maar een gesprek erover te hebben. Op zulke moment ga je best elk je eigen weg.Ja, goed idee, laten we alle kritische stemmen negeren en enkel nog luisteren naar mensen die bevestigen wat we willen horen![]()
Maar wat zijn we met kritische stemmen? Bedoel iedereen die hier post, heeft geld geïnvesteerd in crypto. Gaan we ineens ons geld er af halen omdat anus dat zegt?Ja, goed idee, laten we alle kritische stemmen negeren en enkel nog luisteren naar mensen die bevestigen wat we willen horen![]()
ETH holder alert!Hebben ze een use-case gevonden?![]()
Ik merk wel wat tractie tegenwoordig. De laatste keer was dit toen Bryon naar Shelley fase ging. Ik ben benieuwd naar de Goguen fase wanneer ze smart contracts erbij gaan nemen. Ik denk dat er op dat moment toch wel serieus het netwerk getest gaat worden.Hebben ze een use-case gevonden?![]()
ETH holder alert!
Mary Fork is gelanceerd. Daarmee dus.
Maar de 'eerste' praktische use-case komt met de komende 'Africa deal'. Dat zeer binnenkort zal bevestigd worden door dat nog onbekend Afrikaans land.

Ik heb toch geluisterd en gereageerd?Als de persoon in kwestie ook negeert blijft er natuurlijk ook niet veel "common ground" over om überhaupt ook maar een gesprek erover te hebben. Op zulke moment ga je best elk je eigen weg.
En dergelijke berichten worden hier dan als normaal beschouwdETH holder alert!
Mary Fork is gelanceerd. Daarmee dus.
Maar de 'eerste' praktische use-case komt met de komende 'Africa deal'. Dat zeer binnenkort zal bevestigd worden door dat nog onbekend Afrikaans land.