Wanneer BTC zich gaat stabiliseren in een zijwaartse trend/of gestaag naar boven trekt. Gaan we ADA zien vliegen (denk ik).
Zoals 90% van de alts in dat geval.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer BTC zich gaat stabiliseren in een zijwaartse trend/of gestaag naar boven trekt. Gaan we ADA zien vliegen (denk ik).
Neen. Niet zoals alle 90% van de alts. Met vliegen bedoel ik dus echt heel hard pompen. Primed door tech en nieuws dat uitkomt in een korte tijd.Zoals 90% van de alts in dat geval.
1.331.3 dollar was de piek zeker in 2017?
Bedankt voor de waardevolle info. NOT. Echt jong , hoe neerbuigend kan ne mens zijn. Veel vrienden zeker ? Laat mensen die een gokske willen doen toch doen. We weten ondertussen wel hoe gij over crypto's denkt. Ik speel ook enkel met geld dat ik kan missen. En voor de rest , tot op de ignore list. Kusje.Voor de geïnteresseerden, ik heb een herberekening gedaan van de verwachte range van toekomstige cashflows van ADA.
Rekening houdend met de aankomende Africadeal en de nog door niemand gekende Oceaniëstrategie, kom ik aan de ronde waarde van 0,0 euro.
Graag gedaan ;-)
Voor de geïnteresseerden, ik heb een herberekening gedaan van de verwachte range van toekomstige cashflows van ADA.
Rekening houdend met de aankomende Africadeal en de nog door niemand gekende Oceaniëstrategie, kom ik aan de ronde waarde van 0,0 euro.
Graag gedaan ;-)
Voor de geïnteresseerden, ik heb een herberekening gedaan van de verwachte range van toekomstige cashflows van ADA.
Graag gedaan ;-)

Ah ge hebt nu nog gene?Jaloers op iedereen die hier aan het eind van deze bullrun met een Lambo zal rondrijden![]()