Crypto - Nieuws en algemene discussie

Probleem is vooral de val achteraf die toch een pak minder voorspelbaar is bij alts. Moet wel gezegd dat ADA de wind in de zeilen heeft, als het gewoon is met het idee om binnen een paar weken te verkopen kunt ge daar weinig mis mee doen op dit moment denk ik, maar op lange termijn zie ik het (nog) niet echt.

Buy de dip, sell the news, ik zou niet al mijn ADA verkopen maar een beetje profits nemen als ge gekocht hebt tijdens de dip is niet slecht.
ETH had ook de wind in de zeilen , maar nu presteert ETH slecht t.o.v. BTC en andere coins. Solana deed het tijdens de dip ook enorm goed en is nu ook wat teruggevallen. Op dit moment is ADA de grote hype en volgende week kan het DOT of LINK zijn bij manier van spreken.

Zoals 90% van de alts in dat geval.
Neen. Niet zoals alle 90% van de alts. Met vliegen bedoel ik dus echt heel hard pompen. Primed door tech en nieuws dat uitkomt in een korte tijd.
Je hebt alts zoals BNB die in een week tijd een 5x doen. En dan heb je ook veel alts die al een hele tijd aan het aanmodderen zijn zoals ZIL.

Voor de geïnteresseerden, ik heb een herberekening gedaan van de verwachte range van toekomstige cashflows van ADA.
Rekening houdend met de aankomende Africadeal en de nog door niemand gekende Oceaniëstrategie, kom ik aan de ronde waarde van 0,0 euro.

Graag gedaan ;-)

Voor de geïnteresseerden, ik heb een herberekening gedaan van de verwachte range van toekomstige cashflows van ADA.
Rekening houdend met de aankomende Africadeal en de nog door niemand gekende Oceaniëstrategie, kom ik aan de ronde waarde van 0,0 euro.

Graag gedaan ;-)
Bedankt voor de waardevolle info. NOT. Echt jong , hoe neerbuigend kan ne mens zijn. Veel vrienden zeker ? Laat mensen die een gokske willen doen toch doen. We weten ondertussen wel hoe gij over crypto's denkt. Ik speel ook enkel met geld dat ik kan missen. En voor de rest , tot op de ignore list. Kusje.

Graag gedaan ;-)

Yooo merci he Janneman!

Graag gedaan ;-)
tenor.gif

ik snap het.. je hebt niet in crypto geinvesteerd. Nu een beetje zuur aan de zijlijn staan is echt wel een beetje zielig aan het worden hoor.
Kan het zijn dat het crashed... who knows. Ik kan alleen maar zeggen dat ik van 0 euro investeringskost aan 5 cijfertjes zit nu. En als het zo doorgaat wss 6. Als het 4-3-2-1 cijfertjes worden so be it. Ik scheur er mijn broek niet aan.

is er uberhaupt 1 crypto dat je zegt.. Hmmm daar zit wat in? Naar smart contracts e.d.? of store of value?

Terug
Bovenaan