Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
-Ik ben van Vlaams-Brabant
-Ben curryworst purist
-Curryworsten frituur je, it is the only way
-Schaar, steen, papier is de enige correcte terminologie, dat zou ook niet ter discussie mogen staan
1 het is geen Curryworst
2 het is blad steen schaar
3 dat Vlaams Brabant de naam Vlaams niet waard is als je onze vlaamsche cultuur naar de kloten helpt met je rare woorden.
1 het is geen Curryworst
2 het is blad steen schaar
3 dat Vlaams Brabant de naam Vlaams niet waard is als je onze vlaamsche cultuur naar de kloten helpt met je rare woorden.
Ik ben geboren en getogen in oost Vlaams gebied waar het curryworst is. Later verhuisd naar de andere kant van de provincie en gebruik daar frikandel. Gewoon aangepast aan de plaatselijke gewoontes he
Ik ben geboren en getogen in oost Vlaams gebied waar het curryworst is. Later verhuisd naar de andere kant van de provincie en gebruik daar frikandel. Gewoon aangepast aan de plaatselijke gewoontes he
Limburg & lange hamburger. Mij maakt het niet uit hoe mensen dingen verwoorden, zolang je elkaar maar verstaat. Ik werk in NL en daar zeggen ze tegen OXO : boter, kaas & eieren
Zelf walen en fransen kennen de correcte benaming. Maar dan hebben we er weer in vlaanderen die denken dat ze het warm water moeten gaan uitvinden met hun curryworst.
Zelf walen en fransen kennen de correcte benaming. Maar dan hebben we er weer in vlaanderen die denken dat ze het warm water moeten gaan uitvinden met hun curryworst.
Hierzie, de tamzakken die niet meededen in 1302 gaan ook nog eens wat komen leuteren over schild en vriend. Twas op de parking zeker dat ter toen gevochten geweest is.
Hierzie, de tamzakken die niet meededen in 1302 gaan ook nog eens wat komen leuteren over schild en vriend. Twas op de parking zeker dat ter toen gevochten geweest is.