Bernie.be
Well-known member
Helaba. Straks haalt ge het nieuwe jaar niet meerLimburger zijn is geen ras, maar een gebrek.

en trouwens, we kunnen tenminste het alfabet fatsoenlijk opzeggen ( al duurt het mss wel wat langer)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaba. Straks haalt ge het nieuwe jaar niet meerLimburger zijn is geen ras, maar een gebrek.

allez, dat ge dat nog maar ook als referentie durft nemen. Een aansluiting voor je FRITUUR. Een frituur is een gebouw waar ge frieten koopt en niet het toestel waarin ge ze bakt. Als ze zelfs dat al verkeerd hebben, kunt ge inbeelden wat de rest voor waarde heeft.Jammer voor de curryworsters, maar voor de beschaafde vlaamsche menschen:
![]()
Als ze het in nl al juist kunnen zeggen dan wil dat veel zeggen over degene die het in België (het frietland bij uitstek) verkeerd zeggen. Want zoals je zelf opmerkt kunnen ze idd frituur nog niet juist gebruiken.allez, dat ge dat nog maar ook als referentie durft nemen. Een aansluiting voor je FRITUUR. Een frituur is een gebouw waar ge frieten koopt en niet het toestel waarin ge ze bakt. Als ze zelfs dat al verkeerd hebben, kunt ge inbeelden wat de rest voor waarde heeft.
En sinds wanneer heeft .nl iets te maken met de beschaafde Vlaamse mens?
amai, dat is ook logica die in Fukushima gerijpt is.Als ze het in nl al juist kunnen zeggen dan wil dat veel zeggen over degene die het in België (het frietland bij uitstek) verkeerd zeggen. Want zoals je zelf opmerkt kunnen ze idd frituur nog niet juist gebruiken.
Goch, zo heb je ook mensen die moto zeggen tegen een bromfietsallez, dat ge dat nog maar ook als referentie durft nemen. Een aansluiting voor je FRITUUR. Een frituur is een gebouw waar ge frieten koopt en niet het toestel waarin ge ze bakt. Als ze zelfs dat al verkeerd hebben, kunt ge inbeelden wat de rest voor waarde heeft.
En sinds wanneer heeft .nl iets te maken met de beschaafde Vlaamse mens?

Om dan maar te zwijgen over de mensen die 'frikandel' zeggen tegen een curryworstGoch, zo heb je ook mensen die moto zeggen tegen een bromfiets![]()

Ik noem een curryworst altijd een curryworst. Smaakt altijd bij het skiën in Oostenrijk. Een frikandel noem ik dan weer gewoon een frikandelOm dan maar te zwijgen over de mensen die 'frikandel' zeggen tegen een curryworst![]()
![]()
![]()
.Dit dus. Niks mis tegen curryworsten, maar mensen gebruiken die term ook voor frikandel he...Ik noem een curryworst altijd een curryworst. Smaakt altijd bij het skiën in Oostenrijk. Een frikandel noem ik dan weer gewoon een frikandel.
Je hebt er ook die een simpel griepje zeiden tegen corona.. Can't fix stupidity.Dit dus. Niks mis tegen curryworsten, maar mensen gebruiken die term ook voor frikandel he...
Zijn er dan ook mensen die frikandel tegen een ECHTE (duitse) curryworst zeggen?Dit dus. Niks mis tegen curryworsten, maar mensen gebruiken die term ook voor frikandel he...

Ik dacht dat enkel het slim volk mee verhuisd was naar BeyondGaming. De keuze in de poll voor curryworst bewijst helaas het tegendeel.

Sinds een week of 2 is het niveau toch serieus gezakt.Ik dacht dat enkel het slim volk mee verhuisd was naar BeyondGaming. De keuze in de poll voor curryworst bewijst helaas het tegendeel.
Voilà , even samengevat tot de kern van de zaakDe keuze in de poll voor curryworst.

Waarschijnlijk missionarissen uit de beschaafde provincies.West-Vlaanderen en curryworst Votes: 2
whut
Welke West-Vlaming gebruikt er nu curryworst?![]()