Eland
Well-known member
Drink je ook een sudderans bij je frikandellen?![]()
*close thread*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drink je ook een sudderans bij je frikandellen?![]()
*close thread*
Aaaah Alken. Mijn thuisdorp![]()
Die tasty bowl is echt lekker jaOp de Hasseltsesteenweg in Sint-Truiden heb je Ting Thai Street Food. Was niet slecht. Die zijn wel maar een paar dagen per week open.
![]()
Ting Thai Street Food | Koekelare
Ting Thai Street Food, Koekelare. 2.363 vind-ik-leuks · 37 personen praten hierover · 103 waren hier. Ting Thai Street Food is een foodtruck gevestigd aan de Asstraat 48 in Koekelare. Onze producten...www.facebook.com
Tasty Bowl in Hasselt is ook goed.
aan zijn tanden te zien kan die best nen bereklauw bestellen!
Wtf is een bereklauw?aan zijn tanden te zien kan die best nen bereklauw bestellen!
bereklauw is als ge teveel frikandellen gegeten hebt en ge striemen begint te krijgen.Wtf is een bereklauw?
een berehap: een Grizzly/Crizzly
Een berepoot: een boulet in schijven met uienringen
een bereklauw bestaat niet. #truestory
Das ne lange hamburgerWaarover gaat de discussie eigenlijk? Kzou nog niet eens weten wat een curryworst is.

Een Franse hamburger dus?I
Das ne lange hamburger![]()
Ken ik nie?Een Franse hamburger dus?
Ah je bent van Limburg. Toen ik in Hasselt woonde, heb ik nog tevergeefs gezocht naar een Franse hamburger. Ze bekeken me heel vreemd aan. Blijkbaar heet dat daar een "mitraillette"Ken ik nie?
Lange hamburger zeggen we hier in delen van limburg
Is da met fritten erop?Ah je bent van Limburg. Toen ik in Hasselt woonde, heb ik nog tevergeefs gezocht naar een Franse hamburger. Ze bekeken me heel vreemd aan. Blijkbaar heet dat daar een "mitraillette"
ja, tuurlijk.Is da met fritten erop?
Lekkerrrrrja, tuurlijk.

Hoe??? Wordt die bij jullie gedeeld omdat ie zóóó lang is?Ken ik nie?
Lange hamburger zeggen we hier in delen van limburg
RacistHoe??? Wordt die bij jullie gedeeld omdat ie zóóó lang is?
of is het lange hamburger in delen zeggen? Laaaaaaaaaaaaangeeeeeeeeee hammmmmmmmm-burrrrrrrrrrrrrr-gerrrrrrrrrrrrr? Zo?