Curryworst of frikandel?

Wat zeg je en waar woon je?

• Limburg en curryworst

Stemmen: 15 2,9%
  • Antwerpen en curryworst

Stemmen: 123 24,0%
  • Brussel en curryworst

Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en curryworst

Stemmen: 61 11,9%
  • Oost-Vlaanderen en curryworst

Stemmen: 47 9,2%
  • West-Vlaanderen en curryworst

• Limburg en frikandel

Stemmen: 49 9,6%
  • Antwerpen en frikandel

• Brussel en frikandel

Stemmen: 2 0,4%
  • Vlaams-Brabant en frikandel

Stemmen: 14 2,7%
  • Oost-Vlaanderen en frikandel

Stemmen: 86 16,8%
  • West-Vlaanderen en frikandel

Stemmen: 106 20,7%

• Totaal aantal stemmers
    512
Da linksboven is gewoon een dikke zwan. Rechtsboven kunt u een rasechte curryworst onderscheiden. Het onderste is wel correct. Al kan daar eventueel ook een Bicky ribburger, denk ik.

Ik zweer het u als ik tegen normale mensen moet uitleggen dat op een paar weken tijd mensen op het internet 15 pagina's vol discussiëren over de namen van een worst ze verklaren mij gek.

Ik zweer het u als ik tegen normale mensen moet uitleggen dat op een paar weken tijd mensen op het internet 15 pagina's vol discussiëren over de namen van een worst ze verklaren mij gek.
Dat doen ze sowieso want ze zijn andere verhalen van u gewoon. Worsten draaien in het openbaar en een worst van 3 vuisten. Koekoek.

Curryweust. Hier in de buurt ook wel eens een linkerbeen genoemd.
Frikadel is een rond balleke gehakt.
Die lange hamburger ziet er wel fucking goed uit ngl.

Curryweust. Hier in de buurt ook wel eens een linkerbeen genoemd.
Frikadel is een rond balleke gehakt.
Die lange hamburger ziet er wel fucking goed uit ngl.
Linkerbeen.. Mja geen wonder dat jullie curryworst het juiste woord vinden voor een frikandel.

Frikandellen.

Curryworst is gelijk hollanders die zeven uitspreken als "zeuven".
Int één zit geen curry en int ander geen u!

dus ze spreken zeven verkeerd uit, dus ook hun gebruik van het woord frikandel is foutief, ergo curryworst is het enige juiste woord.
Ge moet weten wat ge wilt he, ook al noemt ge insaner.
En in frikandel zit geen del, want anders kon je ze enkel kopen in het schipperskwartier :p

dus ze spreken zeven verkeerd uit, dus ook hun gebruik van het woord frikandel is foutief, ergo curryworst is het enige juiste woord.
En in frikandel zit geen del, want anders kon je ze enkel kopen in het schipperskwartier :p
Tuurlijk is frikandel verkeerd.
In West Vlaanderen heet da een frikadelle :D

Terwijl er wel worst in curryworst zit maar je ze toch niet in een slagerij vind. Compleet verkeerde term dus.

Aangezien de rest van de wereld parking is, is het enige juiste: curryworst.

Terug
Bovenaan