Curryworst of frikandel?

Wat zeg je en waar woon je?

• Limburg en curryworst

Stemmen: 15 2,9%
  • Antwerpen en curryworst

Stemmen: 123 24,0%
  • Brussel en curryworst

Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en curryworst

Stemmen: 61 11,9%
  • Oost-Vlaanderen en curryworst

Stemmen: 47 9,2%
  • West-Vlaanderen en curryworst

• Limburg en frikandel

Stemmen: 49 9,6%
  • Antwerpen en frikandel

• Brussel en frikandel

Stemmen: 2 0,4%
  • Vlaams-Brabant en frikandel

Stemmen: 14 2,7%
  • Oost-Vlaanderen en frikandel

Stemmen: 86 16,8%
  • West-Vlaanderen en frikandel

Stemmen: 106 20,7%

• Totaal aantal stemmers
    512
Mensen keken ook raar toen ze de eerste keer een vliegtuig zagen. Maar dat is gewoon evolutie, sommigen hebben daar meer probleem mee dan anderen. Zo wordt curryworst ook maar gebruikt in minder ontwikkelde gebieden. Geef die mensen gewoon nog wat tijd om te evolueren naar een deftig niveau.
Keuterboerkes die het middelpunt der beschaving minder ontwikkeld noemen :ironic:

Keuterboerkes die het middelpunt der beschaving minder ontwikkeld noemen :ironic:
Het is nu niet dat jullie burgemeester zich nu plots kan voordoen als middelpunt der beschaving nadat hij in zijn slip bekend is geraakt tot in Amerika.

Tenzij je niet van Antwerpen bent, maar dat ik een uitspraak die alleen Antwerpenaren tot zich nemen, dus ik vrees het ergste.

Dan ga ik toch met een Frikandel en mijn broek aan aan de rand van de beschaving gaan staan.

Mannen. Om de Kerk in het midden te houden, willen we het dus gewoon lange hamburger noemen?
Tis ne hamburger met dezelfde inhoud , maar lang.
er zitten geen curry of tranen in de benaming, dus dat zit al goed 😊

Het is nu niet dat jullie burgemeester zich nu plots kan voordoen als middelpunt der beschaving nadat hij in zijn slip bekend is geraakt tot in Amerika.

Tenzij je niet van Antwerpen bent, maar dat ik een uitspraak die alleen Antwerpenaren tot zich nemen, dus ik vrees het ergste.

Dan ga ik toch met een Frikandel en mijn broek aan aan de rand van de beschaving gaan staan.
Antwerpenaren hebben bovengemiddeld grote geslachtsdelen, dan zit een broek soms oncomfortabel.

Oei, anatomie is toch echt niet jullie sterkste vak. Ja, dan snap ik helemaal waarom curryworst bij jullie gebruikelijk is.
Gekken moet ge ook altijd gelijk geven.

> Hij doet zijn broek uit want zijn nek is te dik
> Anatomie is niet jullie sterkste vak
:thinking:

Dan snap ik helemaal waarom jullie nog steeds in de middeleeuwen leven.

Ja, geen gebruik kan wel voor blue balls zorgen he.

Het zwart gat der beschaving ja.
zoals hier onlangs nog in een ander topic werd gezegd: once you black, ...

BTW: zwarte gaten zijn juist de zaken die het heelal bijeen houden. En ze hebben een immense aantrekkingskracht, dus eigenlijk is het een compliment.

Lidl heeft besloten dat het frikandel is. Wie zijn wij om Lidl tegen te spreken?
frikandel-speciaal-pizza.jpg

Lidl heeft besloten dat het frikandel is. Wie zijn wij om Lidl tegen te spreken?
frikandel-speciaal-pizza.jpg
Is ook logisch he. Dat zijn Duitsers en die weten nu eenmaal hoe een echte curryworst uitziet. Stel u voor dat ze 2 compleet verschillende worsten een curryworst gaan noemen terwijl het zoveel makkelijker kan.

Terug
Bovenaan