Curryworst of frikandel?

Wat zeg je en waar woon je?

• Limburg en curryworst

Stemmen: 15 2,9%
  • Antwerpen en curryworst

Stemmen: 123 24,0%
  • Brussel en curryworst

Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en curryworst

Stemmen: 61 11,9%
  • Oost-Vlaanderen en curryworst

Stemmen: 47 9,2%
  • West-Vlaanderen en curryworst

• Limburg en frikandel

Stemmen: 49 9,6%
  • Antwerpen en frikandel

• Brussel en frikandel

Stemmen: 2 0,4%
  • Vlaams-Brabant en frikandel

Stemmen: 14 2,7%
  • Oost-Vlaanderen en frikandel

Stemmen: 86 16,8%
  • West-Vlaanderen en frikandel

Stemmen: 106 20,7%

• Totaal aantal stemmers
    512
Fuck wa een gedrocht is da. En dat durven ze pizza noemen?
Net hetzelfde als dat misbaksel van een pizza burger wat ze in de winkels hebben. Da is geen pizza en da is ZEKER GEEN BURGER. Ik zou die wat die reclame maakten echt willen dood doen 😡 (ps de angry van 9lives was veel beter).

Fuck wa een gedrocht is da. En dat durven ze pizza noemen?
Net hetzelfde als dat misbaksel van een pizza burger wat ze in de winkels hebben. Da is geen pizza en da is ZEKER GEEN BURGER. Ik zou die wat die reclame maakten echt willen dood doen 😡 (ps de angry van 9lives was veel beter).
Pizzaburger is lekker! Is ook niet meer te koop denk ik. Jammer want het was een geniale uitvinding.

Is ook logisch he. Dat zijn Duitsers en die weten nu eenmaal hoe een echte curryworst uitziet. Stel u voor dat ze 2 compleet verschillende worsten een curryworst gaan noemen terwijl het zoveel makkelijker kan.
De Duitsers hebben den oorlog verloren.
Zij gaan niet bepalen wat een curryworst is :D

Bij Mora noemen ze dit een "frikandel":

MORA-BLOG-perfecteFrikandel3-HEADx420.jpg

Voila, overgewaaide MERKNAAM uit NEDERLAND dus. Laten we dus vooral gewoon als echte Vlamingen curryworst blijven gebruiken 😎
De Nederlanders mogen Limburg annexeren btw, lange hamburger is gewoon hopeloos.

Voila, overgewaaide MERKNAAM uit NEDERLAND dus. Laten we dus vooral gewoon als echte Vlamingen curryworst blijven gebruiken 😎
De Nederlanders mogen Limburg annexeren btw, lange hamburger is gewoon hopeloos.
Leer uw geschiedenis, curryworst wordt gebruikt door brabanders, niet door echte vlamingen.

Mijn vrouw zegt ook altijd curryworst. Zo lang zij het verkeerd blijft zeggen, blijf ik het verkeerde bestellen.

Ze is nu uit koppigheid overgeschakeld op Bicky burgers, maar ze zal wel breken
unsure.gif
Binnenkort:
Vinceness: "Hoezo zwanger? Jij nam toch de pil?"

Vrouw van Vinceness: "je vroeg niet welke"

Leer uw geschiedenis, curryworst wordt gebruikt door brabanders, niet door echte vlamingen.
Zo ver ben ik ook 🤨 ben zelf ook Brabander. Maar is het niet het ultieme doel om heel Vlaanderen wat beschaving bij te brengen... Nuja, dan had ik niet het woord "blijven" moeten gebruiken.

De echte Vlamingen, zijn dat die mensen die over 20-30 jaar moeten verhuizen naar de beschaafde wereld omdat hun woongebied overspoeld werd door de zee tgv de klimaatopwarming? 🤡
Wanneer je dan naar hier wil migreren, hou er dan wel rekening mee dat je een inburgeringstest zal moeten afleggen. Met onder meer de vraag 'Is het curryworst of frikandel?'🥳

De echte Vlamingen, zijn dat die mensen die over 20-30 jaar moeten verhuizen naar de beschaafde wereld omdat hun woongebied overspoeld werd door de zee tgv de klimaatopwarming? 🤡
Wanneer je dan naar hier wil migreren, hou er dan wel rekening mee dat je een inburgeringstest zal moeten afleggen. Met onder meer de vraag 'Is het curryworst of frikandel?'🥳
In dat geval mogen ze ook wel naar limburg verhuizen. Zolang je maar de term ‘lange hamburger ‘ gebruikt.
Nog een voordeel: je kan je hemdjes blijven dichtknopen tot tegen de keel.
😂

Tegen dan zijn jullie allemaal moslims en weten jullie niet eens meer wat frieten zijn tenzij je een kapsalon eet.

Hier in (het westelijke) Oost-Vlaanderen wordt de term curryworst NOOIT gebruikt, hoor.
Denk zelfs dat velen zelfs niet zouden weten wat het betekent...
Een frikandel, tiens...

Juist ja. Typisch antwerpenaren. Lachen met een ander maar blind blijven voor wat hen zelf te wachten staat.

Juist ja. Typisch antwerpenaren. Lachen met een ander maar blind blijven voor wat hen zelf te wachten staat.
Een moslimstaat worden? 🤣

Wie zegt dat ik een Antwerpenaar ben. Ik woon in de beste provincie. Die waar het aantal covid besmettingen en de positiviteitsratio al weken de laagste is

Terug
Bovenaan