Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een Duitse curryworst, dus idd uitspreken zoals Coerriewoerst.Een frikandellenbroodje is dat. Lijkt me vrij logisch. Maar de echte vraag is hoe jullie een echte curryworst in Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland noemen? Of is dat te ver voor mensen die curryworst tegen een frikandel zeggen?
Dit is een curryrol.
je zou het nooit verwachten, maar da's een rol met curry in.
En een worstenbroodje, da's een broodje (=deeg) met een worst (of frikandel) erin!
STOP MET ONNOZEL DOEN GASTEN
![]()
neen, dat zijn vlamkeukens naar het duitse FlammenkucheIk stel voor dat we nu al afspreken dat er bij een BeyondGaming meetup iets gegeten wordt in de lokale pizzeria.
Dat noemt toch iedereen gewoon een pizza hé?![]()
Altijd gedacht dat dees ne curry-rol was, mja das misschien omdat we da in Sint Truiden zo noemde.
Ik stel voor dat we nu al afspreken dat er bij een BeyondGaming meetup iets gegeten wordt in de lokale pizzeria.
In Limburg noemt men dat een in de oven gebakken platte, getomateerde belegde deegkoek.Ik stel voor dat we nu al afspreken dat er bij een BeyondGaming meetup iets gegeten wordt in de lokale pizzeria.
Allè, dan toon eens een verpakking waar curryworst op staatDat is een Duitse curryworst, dus idd uitspreken zoals Coerriewoerst.
Maar de discussie gaat over Vlaanderen, wat ze in Duitsland zeggen zal me (curry)worst wezen.
.Allè, dan toon eens een verpakking waar curryworst op staat.
Die had ik niet verwachtAlle nieuwe folders en promoties deze week
Bekijk alle folders en promoties van je favoriete merken en winkels en mis geen enkele promotie.www.promobutler.nl
. Fair enough.Mensen die een curryworst "lange hamburger" noemen gaan naar de in hel, net achter de hoek van de mensen die ananas op hun Pizza leggen...Dat zijn twee totaal verschillende dingen. Je zegt toch niet fikandelrol of godbetert lange hamburgerrol.
/thread
Die 17, 18 nu, Oost-Vlamingen wonen in het deel dat nog niet vervuild is door de annexatie van de West-Vlamingen...poeperman2 zei:Is dat nu echt 95/95
Altijd geweten dat ze in Antwerpen, ten onrechte, curryworst zeiden, maar dat er ook 17 Oost-Vlamingen dat zeggen...
Ofwel zijn dat gewoon Antwerpenaren die op zoek gingen naar een échte universiteit en blijven hangen zijn

lange hamburger till I die!!!Mensen die een curryworst "lange hamburger" noemen gaan naar de in hel, net achter de hoek van de mensen die ananas op hun Pizza leggen...

of kiwilange hamburger till I die!!!
over die ananas op pizza: 100q% gelijk
Ik vraag me dan ook af waarom ze gestopt zijn bij ananas? Waarom geen aardbeien of perzik erop![]()
Gruwelijkof kiwi
![]()
Omdat zones eerder betekent dat het afwijkt van de juiste benaming.Mensen die een curryworst "lange hamburger" noemen gaan naar de in hel, net achter de hoek van de mensen die ananas op hun Pizza leggen...
Die 17, 18 nu, Oost-Vlamingen wonen in het deel dat nog niet vervuild is door de annexatie van de West-Vlamingen...
Op VRTtaal wordt er ook gesproken van "de curryworst zones" en niet van "de frikandel zones" /topic