Curryworst of frikandel?

Wat zeg je en waar woon je?

• Limburg en curryworst

Stemmen: 15 2,9%
  • Antwerpen en curryworst

Stemmen: 123 24,0%
  • Brussel en curryworst

Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en curryworst

Stemmen: 61 11,9%
  • Oost-Vlaanderen en curryworst

Stemmen: 47 9,2%
  • West-Vlaanderen en curryworst

• Limburg en frikandel

Stemmen: 49 9,6%
  • Antwerpen en frikandel

• Brussel en frikandel

Stemmen: 2 0,4%
  • Vlaams-Brabant en frikandel

Stemmen: 14 2,7%
  • Oost-Vlaanderen en frikandel

Stemmen: 86 16,8%
  • West-Vlaanderen en frikandel

Stemmen: 106 20,7%

• Totaal aantal stemmers
    512
-Ik ben van Vlaams-Brabant
-Ben curryworst purist
-Curryworsten frituur je, it is the only way
-Schaar, steen, papier is de enige correcte terminologie, dat zou ook niet ter discussie mogen staan
1 het is geen Curryworst
2 het is blad steen schaar
3 dat Vlaams Brabant de naam Vlaams niet waard is als je onze vlaamsche cultuur naar de kloten helpt met je rare woorden.

Ik ben geboren en getogen in oost Vlaams gebied waar het curryworst is. Later verhuisd naar de andere kant van de provincie en gebruik daar frikandel. Gewoon aangepast aan de plaatselijke gewoontes he :cool:

Ik ben geboren en getogen in oost Vlaams gebied waar het curryworst is. Later verhuisd naar de andere kant van de provincie en gebruik daar frikandel. Gewoon aangepast aan de plaatselijke gewoontes he :cool:
Hoogverraad van de hoogste graad. Ze moesten u daar curryworsten (dat is zoals stenigen maar dan met curryworsten).

Limburg & lange hamburger. Mij maakt het niet uit hoe mensen dingen verwoorden, zolang je elkaar maar verstaat. Ik werk in NL en daar zeggen ze tegen OXO : boter, kaas & eieren:)

PS: lange hamburger op de BBQ is echt superlekker

55-55

Brabant vs Vlaanderen

We kunnen niet langer ontkennen dat we in een artificieel gewest wonen. De natuurlijke tegenstellingen zijn onmiskenbaar.

Zelf walen en fransen kennen de correcte benaming. Maar dan hebben we er weer in vlaanderen die denken dat ze het warm water moeten gaan uitvinden met hun curryworst.

Zelf walen en fransen kennen de correcte benaming. Maar dan hebben we er weer in vlaanderen die denken dat ze het warm water moeten gaan uitvinden met hun curryworst.
Curryworst is het nieuwe 'Schild en Vriend'. Pas dus maar op wanneer je een frikandel bestelt, gij franskiljon 🥳🤡

Curryworst is het nieuwe 'Schild en Vriend'. Pas dus maar op wanneer je een frikandel bestelt, gij franskiljon 🥳🤡
Hierzie, de tamzakken die niet meededen in 1302 gaan ook nog eens wat komen leuteren over schild en vriend. Twas op de parking zeker dat ter toen gevochten geweest is.

Hierzie, de tamzakken die niet meededen in 1302 gaan ook nog eens wat komen leuteren over schild en vriend. Twas op de parking zeker dat ter toen gevochten geweest is.
Uw naam geeft de indruk dat ge oud zijt, maar dat je zo oud bent dat je nog hebt meegevochten toen, wist ik niet.

Uw naam geeft de indruk dat ge oud zijt, maar dat je zo oud bent dat je nog hebt meegevochten toen, wist ik niet.
In de ene hand een goedendag, in de ander hand een frikandel, zo ging het er aan toe daar op het groeningheslagveld. Dat waren tijden :unsure:

Terug
Bovenaan