Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een wedstrijden hebben we al te zien gekregen. Hopelijk krijgen we hetzelfde niveau te zien tegen Price.

Hopelijk Searle geen positieve test, Noppert nu ook covid besmet.
Zou het wel zonde vinden voor Searle, zie die graag spelen eigenlijk.

Yes, Bully Boy! De spelers die ik graag zie spelen zitten er nog allemaal in: Anderson, Price, Smith en Searle. Wordt nog om van te smullen.

Vandaag leuke wedstrijden op het programma. Uitkijken naar Rydz, Anderson vs Cross en Wright vs Searle.

Laatst bewerkt:
Smith heeft er een fan bij. Heerlijke darter. Wat een niveau trouwens op dit WK. Normaal kijk ik alleen de Belgen en af en toe de favorieten. Dit jaar kijk ik gewoon alles.

Hier ook fervente dartkijker geworden sinds een jaar. Maand geleden bord gekocht. Smijt voorlopig nog met de pijlen die erbij zaten en lukt redelijk (https://www.dartshopper.nl/winmau-blade-6-dartbord-2-sets-koto-steeldarts-90.html . Deze set maar blade 5 bord). Binnen paar maanden eens deftige pijlen kopen. Gemiddelde gaat ook gestaag omhoog. Van +-30 naar 50-60 nu. Alleen de dubbels om uit te checken blijven moeilijk.

Als ge met die pijlen al vrij deftig gooit, koopt u dan snel een deftig setje :p designa darts hebt ge al voor 25-30€ en zijn dik in orde

Hier ook fervente dartkijker geworden sinds een jaar. Maand geleden bord gekocht. Smijt voorlopig nog met de pijlen die erbij zaten en lukt redelijk (https://www.dartshopper.nl/winmau-blade-6-dartbord-2-sets-koto-steeldarts-90.html . Deze set maar blade 5 bord). Binnen paar maanden eens deftige pijlen kopen. Gemiddelde gaat ook gestaag omhoog. Van +-30 naar 50-60 nu. Alleen de dubbels om uit te checken blijven moeilijk.
Had die pijlen ook als eerste keer, ze zijn echt niet zo slecht voor mee te starten. Maar natuurlijk een tungsten setje is zoveel beter.
Zou zeggen, ga keer naar een shop en test er een paar. Voor elk budget is er wel iets, zij kunnen u ook helpen aan de hand van je worp.
Kunnen ze zien welke shafts / flights er best zouden passen bij je. Natuurlijk ook het gewicht.

Ben wel heel tevreden van mijn blade 6 bord, kom van een 5 en het bord geneest precies wel goed.
Speel vooral thuis ook met gladde punten, veel beter voor je bord dan die met grip op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan