Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anderson was echt beestig sterk.

Al die in vorm is vind ik dat echt nog steeds de mooiste speler om naar te kijken. Ik kan erg genieten van een Price die op topniveau staat te spelen, maar zo'n Anderson op z'n best is qua sierlijkheid en schoonheid nog een trede erboven.

En ja, Smith. Dat begint gewoon problematisch te worden. Al zou normaal Price de finale moeten gehaald hebben zonder dat probleem aan z'n hand.

Mja die laatste wedstrijd kan je Smith weinig verwijten want hij speelde ook gewoon goed.
Dan was die finale tegen Noppert wel iets anders want daar was het niveau echt belachelijk.

Als Gary ze goed raakt is dat ook veruit mijn favoriete speler om naar te kijken. Die worp :love:
Moest die terug oefenen zou dat nog steeds een beest zijn maar ik begrijp wel dat hij geen zin meer heeft om uren aan het bord te staan op die leeftijd en met dat palmares.

Gerwyn Price noemt tegenstrever “dik”

Haha altijd wel iets te beleven, met die twee mannen. Normaal is het Lewis die het te bond maakt, maar Price kan er ook wat van. Ze zijn allebei geen doetjes! Die laatste gaf achteraf ook toe dat hij het was, die in de fout is gegaan op het einde van de match.

Maar ach ja, elke sport heeft zijn buitenbeentjes / kemphanen. We zullen maar zeggen: Het hoort erbij. :tongue:

---

Voorts .. Aspinall haalt de laatste tijd toch een triestig niveau. Wat is er met hem aan de hand? Den Dimi die zelf toch ook wispelturig / wisselvallig speelt, won met sprekend gemak. Dat moet toch iets 'mentaal' zijn? Hij is ondertussen gezakt naar plaats 17 op de wereldranglijst.

Laatst bewerkt:
Aspinall heeft maanden met zijn elleboog en pols gesukkeld. Zou nog maar net terug pijn vrij zijn.

MvG laat zijn arm opereren,wilt een maand later terug 100% fit zijn.
Betwijfel dat toch hoor,zal wel niet de zwaarste ingreep zijn maar revalidatie van ongeveer 1 maand lijkt me toch straf.

Bully boy is de laatste weken wel terug in form. Het is dan ook meer een demonstratie toernooi. Als speler is het mss leuk dat het in MSG is. Als kijker zag je er (in samenvattingen) helemaal niets van. Anderson vond het zelfs niet nodig om zijn pijlen mee te nemen 😂

Dimi straks in de halve finale tegen bullyboy
Sterke match van den Dimi vs Price. Hij was ditmaal ook goed op de dubbels.
Als hij een beetje minder show verkoopt en hij zich concentreert op zijn spel, dan is hij een gevaarlijke tegenstander op rekening mee te houden.

Ik gok toch op bullyboy straks, maar de top leunt zo dicht bij elkaar, dat er geen zekerheden bestaan, wie zal winnen ;)

Sterke match van den Dimi vs Price. Hij was ditmaal ook goed op de dubbels.
Als hij een beetje minder show verkoopt en hij zich concentreert op zijn spel, dan is hij een gevaarlijke tegenstander op rekening mee te houden.

Ik gok toch op bullyboy straks, maar de top leunt zo dicht bij elkaar, dat er geen zekerheden bestaan, wie zal winnen ;)
Bully was wel niet zo overtuigend als zijn voorgaande matchen. Kan ook zijn omdat het tegen Fallon was en toch een andere dynamiek geeft. Maar in principe is Smith de favoriet.

Finale voor Dimi. Sterke match tegen Smith
Ik heb de match niet gezien maar als ik de PDC mag geloven speelde Bully Boy ondermaats en als den Dimi het dan eens liet liggen, dan werd dit niet afgestraft.

Het wordt wel nog eens tijd dat dan Dimi een titel pakt. Na zijn vaderschap is hij met te veel andere zaken bezig geweest. Ik zeg niet dat hij anders WK was geweest, maar zijn niveau is gemiddeld genomen, toch iets minder geweest.

Het is dan wel geen rankingtoernooi, maar het geld is mooi meegenomen. :tongue:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan